1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?
Filmlere hayran bir Netflix hayranı ((:
2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?
İlkokul 4.sınıfta başlamıştım.. O zamanlar Kurtlar Vadisi'nden çok etkilendiğim için bir mafya tarafından kaçırılan bir çocuğu hikayelendirmiştim ((:
3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?
Soundtrackler
4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir gizem/gerilim yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?
Maalesef..
5) Kendi çalışmalarınızdan bizimle paylaşmak isteyeceğiniz bir alıntı var mı?
Eğer hayata kötü başlarsan bu böyle devam etmeyecek iyi olacaktır. İyi başlarsan da dikkatli olacaksın çünkü mutlaka kötüye giden bir şeyler olacaktır. Bu hayatın kuralıdır, hiç bir şey başladığı gibi gitmez..
6) Neden gizem/gerilim yazmayı seçtiniz?
Aslında Bilim-kurgu veyahut Fantastik yazmayı daha çok istemiştim fakat kendimi bir an gizem-gerilim yazarken buldum ((:
7) Hikayelerinize gelen yorumlar arasından unutamadığınız bir yorum var mı? Sizi eğlendiren, duygulandıran herhangi bir şey olabilir.
KelebekEtkisi93
Mar 17, 2016
Buram buram kalite kokuyor :) emeğine sağlık gayet iyi olmuş. Okuyup okumamak arasında cok kararsız kaldım. Bende benzer turde yazıyorum hikayene benzer yazarim diye korktum. Şimdi görüyorum ki o kadar benzer degiliz, sen bayaa bayaa cok iyisin. Hikayen Oku Beni diyor..takipte kalacagim :)
8) Gizem/gerilim türünde yazarken zorlandığınız anlar oluyor mu? Oluyorsa nerelerde zorlanıyorsunuz?
Elbette gizem-gerilim türlerinin en önemli noktalarından biriside kitabın sonudur.. Ben ne zaman bu türde yazmaya çalışsam o sürenin nerdeyse %60'ı kitabın sonunu oluşturmakla geçiyor..
9) İyi bir gizem/gerilim hikayesi için en önemli üç unsur nedir?
Okuyucu da okurken çözmeye çalışacağı bulmacalar, Zeki karakterler ve tabii ki iyi bir son..
10) Gizem/gerilim yazarlarına ne önerirsiniz?
Tabii ki buraya bir sürü gizem-gerilim yazarı yazabilirim fakat bu türde film veya dizi izlemek insanın ufkunu daha çok açıyor zannımca ((:
11) Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?
Teşekkür ederim her şey için, yazacağım 2.kitap için desteklerinizi bekliyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportajlar
RandomGizem/Gerilim, paranormal, korku, aksiyon ve macera türündeki yazarlarla röportajları kaçırmayın!