24 | @Esmercan70

106 9 16
                                    

Göz (The Evil Eyes) | @Esmercan70


1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?

Nasıl anlatsam... Şahsen sevimli, kırılgan, basit ama etkili birisiyimdir. Bazen mutsuz, bazen de delicesine mutluyum. Kendimi tarif edemem ama bunlarla niteleyebilirim.

2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?

İlk hikayem aslında aşk hikayesiydi. Kafamda hem kendi yaşantım, hem de yaşantılarımı benzettiğim bir insanın birleşimiyle oluşturduğum karakterin, yaşam hikayesini anlatıyordum. 

3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?

Yazarken ilham veren şey başlı başına müzik dünyası. Müziksiz ne yazabilirim, ne de ilhamımı kuvvetlendirebilirim.

Açıkcası müziksiz asla! 

4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir gizem/gerilim yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?

Aslında o kadar çok önerebileceğim kitap var ki, nereden başlayacağımı tahmin bile edemiyorum. Fakat önerebileceğim iki kitap var tabii.

ByLunaLion adlı yazarımızın; Sıradaki Mesaj: Ölüm saati,

Seppimac adlı yazarımızın; Zamancılar (The Timers) fakat fantastik kategorisindedir. 

5) Kendi çalışmalarınızdan bizimle paylaşmak isteyeceğiniz bir alıntı var mı?

Şahsen karakterimin kullandığı ve hep kendini avuttuğu bir sözü vardır;

'Ben Ekin Tokgöz ve asla yalan söylemem.'

Bu sözü kendine hep söylemiş olsa da yalan söylediği durumlardan kaçamamıştır. 

6) Neden gizem/gerilim yazmayı seçtiniz?

Aslında kategori arasında sonradan geçiş olarak bu bölümü seçtim. Asıl bölümüm 'Korku' idi. 

7) Hikayelerinize gelen yorumlar arasından unutamadığınız bir yorum var mı? Sizi eğlendiren, duygulandıran herhangi bir şey olabilir.

Bir tane değil, bir kaç tane var. 😂

Hem güldürüp, hem de garip hissettiren yorumlardan derlediklerim:

''Gıybete bağladılar, dışarıda neler dönüyor neler.'

''Korktum.''

''İnsan hayatı bu kadar ucuz işte!''

''Aha. Ekin'in kız olduğunu şimdi anladım.'' < Aslında erkek. 😂

''Oo grimsi sıvıları Elif direk yediriyormuş.''

''Kıyamam onlara ya. Sürekli kusuyorlar.''

''Ay hoşt ya!''

''Oha!''

''OHAAA!''

8) Gizem/gerilim türünde yazarken zorlandığınız anlar oluyor mu? Oluyorsa nerelerde zorlanıyorsunuz?

Zorlandığım anlardan birisi karakterleri öldürme konusunda ciddiliğimdi. Çünkü o orada yaşamaya devam ederse kurgunun devamını kafamda tam olarak devam ettirememe korkusuyla çelişecektim.

Ya ölecekti ya da ölecekti. 

9) İyi bir gizem/gerilim hikayesi için en önemli üç unsur nedir?

Şahsen bol bol kitap okumaları en önemli unsur olabilir.

Kitap okumadan hiçbir şeyi başaramazsınız.

Diğer iki unsura gerek duymuyorum. Sadece okusunlar. 

10) Gizem/gerilim yazarlarına ne önerirsiniz?

Bol bol yazmaya ve bol bol öldürmeye devam! 🙂🙃

11) Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?

Yazarlara tavsiyem: Şahsen çok iyi yazmak için kendinizi yıpratmayın. Elinizden geleni yapın ama yormayın bedeninizi.

Ben hikayemi 5 ayda kurguladım ve 2'nci seneme girmek üzereyim.

Kitabım hala 14'üncü bölümde. Yazmaktan vazgeçmedim ama kurgu konusunda hızlanmamaya özverili yaklaşıyorum. Siz de öyle yapın. 👍🏻

RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin