Więc... dzisiaj lub jutro opublikuje pierwszy rozdział opowiadania. Tak na zachętę. Oficjalnie zacznę publikować od 13 kwietnia. Mam też dobrą i złą wiadomość.
Zła jest tak, że będzie tylko jeden rozdział tygodniowo. Nie ma co liczyć na więcej, bo po prostu nie nadążam pisać.
Dobra wiadomość jest taka, że każdy rozdział ma co najmniej 2000 słów. Tak więc są dość długie. Podniosłam minimalną ilość słów o 500 i mam nadzieję, że uda mi się to utrzymać w dalszych rozdziałach.
Nie obiecuję, ale postaram się rozwiązać w tej części kilka wątków i dać już mniej więcej zarys tego, w jakim kierunku potoczy się fabuła no i... wiecie... jakieś wskazówki co do tego, kim jest osoba z prologu poprzedniej części. Być może wyłapiecie kilka powiązań, bo w poprzednich częściach pojawiały się drobne strzępki informacji oraz pozornie nieistotne wydarzenia, które mam nadzieję, że kiedyś okażą się dla was sensowne.
Ponownie zachęcam do komentowania, dawania mi rad i poprawiania mnie (no bo nie jestem nieomylna i czasem mam wrażenie, że niektóre części mojego opowiadania są... powiedzmy, że nie do końca sensowne, a przynajmniej takie odnoszę wrażenie).
Czekam na teorie spiskowe i wasze opinie o nowych postaciach... ale i o tych które już znacie, ale dowiecie się o nich wiele nowego ;)
Ponadto możliwe, że w tej części (a jeśli nie w tej to na pewno w kolejnych) pojawią się swojego rodzaju podrozdziały, które przedstawią jakieś wydarzenia z perspektywy innych bohaterów. Na przykład Lucyfer na pewno dostanie dla siebie cały jeden rozdział. Nie wiem tylko, czy wydarzy się to już w tej części, bo trudno mi ocenić jak długa będzie i jak dużą część historii uda mi się w niej zamieścić.
YOU ARE READING
Alexis IV
FantastikKolejna część przygód Sky'a (pół anioła - pół upadłego) oraz jego 'anioła stróża' Ariela.