6. BÖLÜM

14.6K 568 112
                                    

Keyifli Okumalar...💙🌸

WhatsApp Konuşması

FaniFinFonlar😝

Alihandro:

Alihandro: Ne günlerdi be

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Alihandro: Ne günlerdi be... Hey yavrum hey.

Asya Hun Devleti: Unutulur mu o günler be... Hele sana sakız vermedim diye beni hocaya şikayet etmeni hiç UNUTAMIYORUM!

Alihandro: Siz kimsiniz bayan Asya Hun Devleti? Çıkartamadım da.

10nur: Eben kardeşim!

Asya Hun Devleti: Ölü taklidi yapsan daha mantıklı olurdu be Alihan...

Mecnunsuz Leyla: Hakkaten ya ne günlerdi be. Bunu en çok Nefes'le biz yapıyorduk.

Nefessiz Nefes: Aynen aşkım ya. Dersten sıkılınca geçiyorduk kalemtraşlarla çöpün başına iki dedikodu yapıyorduk.

Ömer'im: Bilmez miyiz? Hatırlıyor musunuz? Siz fıs fıs konuşurken hoca yanınıza gelmişti?

Nefessiz Nefes: Sana sorduğumuzu hatırlamıyorum!

Alihandro: Az bekleyin lan. Çekirdek alıp geliyorum. Ben gelmeden kavga etmeyin. Şurada ağız tadıyla bir kaos izleyeyim. Ehehe!😂

Mecnunsuz Leyla: Ahahaha! Şimdi hatırladım. Gudubet karı ya! Onun yüzünden zar zor geçmiştim dersi. Mavi Boncuğumun katkısı olmuştu tabi.

10nur: Benden mi bahsettin sarışın? Kulağım çınladı da?

Mecnunsuz Leyla: Yes. Of course!

Alihandro: Af buyur ne dedin?

Asya Hun Devleti: Evet. Tabii ki dedi Alihan.

Alihandro: Thanks Asya Hun Devleti.

Alihandro: Ee? Kaos? Kavga? Neredesiniz lan? Kara çalı? Ömer'im?

Nefessiz Nefes | Çevrimdışı
Ömer'im | Çevrimdışı

Asya Hun Devleti: Telefonda tartışıyorlar. Boşuna bekleme Alihancığım...

Alihandro: Kendimi 3 çocukla sokağa atılmış kadın gibi hissediyorum. Naled olsun yalnızlık sendromu...

Mecnunsuz Leyla: Hatırlıyor musunuz? Hani Çılgın Mehmet Hoca şey demişti; 'Okulu temiz tutmak için ne yapmalıyız çocuklar?' diye. 😂

SEVGİ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin