37. BÖLÜM

8.1K 337 48
                                    

Yazardan hayalet okuyucularına selamlar👋😂

Normalde dün gece gelecek bir bölümdü. 3000 kelimelik bir bölüm olmuştu fakat sonra anlamadığım bir şekilde silinmiş😔 Neyse ki yetiştirdim.

Bu arada Sevgi Mahallesi ailesi olarak #wattys2019'a 20. sıradan giriş yapmışız ve ben sizlere ömür hshshshjsjs...

Multimedia: Mecnunlu Leyla ve Mecnun 10nur💙

Keyifle Okuyun O Halde...🌸💜

Asya'dan;

Dıt dıt dıt dıt...

Leyla sinirle oflayıp telefonu kapattı. Öfkeli mavilerini bana dikti. "Bak senin bu pislik kuzenin eceline susuyor haberi yok! Bu ne böyle canım! İkidir arıyorum meşgule atıyor! Vallahi elime geçerse çekeceği var ha!"

Afalladım. "Bana ne çemkiriyorsun be!" diye cırladım elimde biriktirdiğim çekirdek kabuklarını yüzüne fırlatırken. "Sanki ben dedim Leyla ararsa açma diye." Omuz silktim. "Hem sen git çocuğa 'bin sini kiskinmiyirim' de hem de gel 'niyi içmiyi bi tilifini' de. Karar ver kızım sende aa!"

"Aman sen ne anlarsın kadınlık gururundan." deyip burun kıvırdı ve sinirle az önce kalktığı koltuğa oturdu. Elini, başına sarmış olduğu bandanaya götürüp ovmaya başladı. "Ay başım! Onur benden başka sarışına bakarsan yemin ederim seni yolarım çocuk! Ay bana geliyorlar sağdan soldan!"

Sırıttım. "Valla bana göre aşkın olduğu yerde gurur olmaz. Hem sen kusura bakma ama kendin ettin kendin buldun Leyla. Onur başka sarışına da bakar esmere de. Sen resmen çocuğa 'umrumda değilsin kime bakarsan bak' demeye getirdin."

"Desteğin için teşekkürler Bayan Asya Hun Devleti!" diye homurdanıp göz devirdi ve başını koltuğa yasladı. Omuz silktim.

Dün akşam girmiş oldukları iddiadan sonra Leyla ve Nefes burnundan solurken Ömer ve Onur gayet rahattı. El mahkum bende kızlarla geldiğim için şu an bu ceremelerini çekiyordum. Hoş, daha Nefes yoktu ortalıkta ama...

Derken kapı çalar...

"Kalk şu kapıya bak..." diye söylendi Leyla sinirle. "Onur telefonumu açmıyor, sen gelmiş tepemde çekirdek çitliyorsun! Allah'ım al beni ya!"

Göz devirip oflayarak kalktım. Arkamdan "Oflama bağa!" diyen sesini duyunca yine göz devirdim. Özel günü yaklaşıyordu sanırsam.

Onur'la ikisi olsun diye az dua etmemiştim. Acaba hata mı etmiştim?

Kapıyı açtığım vakit karşımda Alihan'ı gördüm. 4 paket aldığı çekirdeği kolunun altına sıkıştırmış, birini çitliyordu. Bu da böyleydi işte. Kaossever Alihan. "N'aber gız kiraz çiçeem?" dedi içeriye girip ayakkabılarını çıkartırken.

"İyi." dedim gülümseyerek.

Birlikte salona geçtiğimizde Alihan duraksadı. Onunla beraber bende duraksadım. Leyla'ya tip tip bakıp bana döndü. "Özel gününde mi bu gariban?" diye sormasıyla kızardım.

Kaşlarımı çatıp koluna vurdum ve tekli koltuğa bağdaş kurarak oturduktan sonra yarım kalan çekirdeğimi çitlemeye başladım.

SEVGİ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin