38. BÖLÜM

7.2K 292 43
                                    

Merhabalar güzel kalpli okurlarım👋❤

Bir önceki bölümde iddiayı kızçelerim kazansın diyenler oldu. Bu iddiayı kızçelerim kazansaydı eğer bu sefer çocuklarım kızlarımın sevgisinden emin olamayacaktı. Onur'un da dediği gibi 'seven insan kıskanır abi hshshsj' Kızlarımın kazandığı iddialar da olacak canım aa😂

Fazla uzatmıyor, bölüme geçiyorum...📝

Keyifli Okumalar...💙🌸

Leyla'dan;

"Bebeğim!" diye feryat edip dolan gözlerimle dizlerimin üstüne yere düştüm. Elimde 27 yerinden pıçaklanmış pardon makaslanmış siyah elbiseme baktım. "Nasıl kıydılar sana? Vicdansız Onur! Gözünü bile kırpmadı." diye tepindim oturduğum yerde. "Allah'ım al beni ya!"

Arkamdan gelen makas sesleriyle gözlerim ardına kadar açıldı. Onur dolabımdan almış olduğu yırtık kot şortuma tip tip bakarak canice makas darbeleri vuruyordu.

İşini bitirmiş olacak ki çöp poşetine fırlattı. Bari kibarca koy vicdansız! Darılırlar onlar bana...

Dolabımın derinliklerinden düğünlerde giyerim diye fiyatını annemin kredi kartıyla ödediğim özel tasarım olan mini eteğimi buldu.

Şaşkınlıkla ve korkuyla ona baktım. "Onur yapma!" diye bağırdım. Şaşkınlıkla bana baktı. "Özel tasarım o! Kıyma ona lütfen!"

Elinde duran eteğime tip tip bakıp yüzünü buruşturdu. "Bu mu özel tasarım?" diye sordu elindeki eteğe tiksinir gibi bakarak. "Kumaştan çalmışlar kızım. Size de özel tasarım diye yutturuyorlar."

Sinirle tepindim yerimde ve hızla ona doğru koştum. Bilakis ben ona ulaşana kadar o eteğime makas darbesi vurmuştu.

Gömün beni ya!

Lanet olası bir iddiayı kazanan taraf erkekler olmuştu ve biz Onur'la direkt bize gelmiştik. Babam işteyken annem Nefes'lerdeydi. Ev boş olduğu için Onur gelmiş ve dolabımda ki bütün şortlarımı, büstiyerlerimi, elbiselerimi makasla kullanamayacak hale getirip çöpe atmıştı. Bütün kısa ve açık temalı olan kıyafetlerim Onur tarafından makaslanıp çöpe giderken bana arkalarından içli içli bakmak kalıyordu sadece.

Tabii ben başta hepsini çöp poşetine doldurup çöpün kenarına koymayı teklif ettim ama benim zeki sevgilim benim onları oradan alacağımı bildiği ve düşündüğü için kabul etmedi.

Anne! Neredesin anneeğğ?

Kızın eskisi kadar mutlu değil...

Onur eteği iyice parçaladıktan sonra psikopatça güldü ve çöpe attı.

Ağlamak istiyorum sayın seyirciler!

Gözümden akan yaşla ağladığımı fark ettim. Onur dururken makası bırakıp yanıma geldi. Yüzümü avuçlarının arasına alıp göz yaşlarımı sildi.

Ama ben o eteği bir kere bile giymemiştim ya!

"Şşt! Ağlama güzelim..." deyip kollarını bedenime sardı. "Alışverişe gidip yenilerini alacağız merak etme." demesiyle gözlerim parladı.

SEVGİ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin