Merhabalar👋
Nasılsınız yahu?😂 Vallahi ben sizlerden gelen güzel yorumlardan sebep ağlıyorum😢 Ama mutluluktan💙
Neyse sizlere bir sürprizim var!🙈
Alihan - Asya diyenler, toplaşın hele buraya👇💚DİKKAT DİKKAT!
AlAs çiftine son birkaç bölüm!💚
O kadar bölüm dayanamayıp size AlAs çiftiyle ilgili kısa bir kesit atayım dedim😍
Niyseee...
Keyifli Okumalar...🌸💙
"Alihan biliyor musun ben birine aşığım." diyen Asya'ya bön bön bakıyordum. Güldü.
Aşk neydi? Yenilen bir şey mi?
Bayık gözlerle bana bakarken dedikodu kokusu hissettim. Sonuçta benim eniştemi, Onurum gururumun da kayınbiraderini öğrenecektim yahu!
Acaba Onurum gururumun da mı eniştesi oluyordu?
Bana ne o benim eniştemdi! Hem ne demişler?
Enişte nereden istersen oradan dişle.
Mükemmel ötesi aklım başka yerlere kayarken hafifçe silkelenip kendime geldim.
"Kimmiş o kiraz çiçeem?" diye sordum büyük bir merakla. Dedikodu var burada Allah Allah ben ne yapayım? "Eli yüzü düzgün mü? İşi gücü yerinde mi? Gız bana bak benim bilmediğim şeyler mi var yoksa? Ay bu senin ırzına geçti de sen ona aşık olmak zorunda mı kaldın yoksa? Gız konuşsana." dedim kolunu dürterek.
Ellerini ağzına kapatıp güldü çocuk gibi. "Ya şapşal!" dedi işaret parmağıyla burnumun ucuna vururken. Yanaklarımı mıncırırken bombayı patlatıverdi. "Aşık olduğum kişi sensin." demesiyle bana kal geldi.
Oha!
Yuh!
Çüş!
Büs!
Burada ki enişte ben mi oluyorum şimdi?
Bir daha Oha!
Onurum gururum bana bundan sonra 'enişte' mi diyecek?
Vay anasını sayın seyirciler...
O gördüğüm beyaz ışık mı?
Şu tozların arasından çıkan yaşlı dede şey değil mi ya? Samanyolu dizilerinde, Salih'in yanında ki yaşlı adam?
*****
"Ben ciddi ciddi 'sana aşığım" mı dedim ona ya?" diye sızlanıp ağlayan Asya alacağı cevaptan korkar bir şekilde kahvelerime bakıyordu.
"Cık." dedim kaşlarımı kaldırıp indirerek. "Sen 'boşver flörtü biz direkt nikah masasına oturalım' dedin." dememle ellerini yüzüne kapatıp çığlık atarak ağlamaya başladı.
Azıcık oyundan zarar gelmezdi herhalde?
"Onur?" diye sordu gözleri korkuyla açılırken. "Onur biliyor mu?"
"Hayır." dedim elini tutarak. "Leyla halletti Onur'u. Ama Leyla da olayları acayip merak ediyor." deyip göz devirdim. "Hamile olsaydı şu an çoktan doğurmuştu manyak."
Burukça da olsa güldü. Gözlerini kaçırırken alt dudağını ısırdı endişeyle. İçini yiyip bitiren o soruyu kısık sesle sordu. "O..." deyip yutkundu. "O, ne dedi peki?"
"Bu sefer bir farklılık yapıp şok yerine Bim'e girdi." deyip kahkaha attım. Asya'nın "Ha?" diyen şaşkın sesiyle daha çok güldüm.
Asya nasıl oldu da itiraf etti acaba?😂
Alihan Asya'nın büyük itirafı karşısında ne yapacak?🙈
AlAs çiftinin bölümü ne zaman gelir bilmiyorum. Belki bir bölüm belki iki bölüm sonra.😐
Ama şu kadarını söyleyeyim eğleneceğimiz bir bölüm getireceğim bir aksilik olmazsa🙏Neyse...
Kesitle ilgili düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz💭
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin...⭐💬🙏
İletişim için İnstagram:
nazankaraermishikayeleri📱
nazankaraermis📱Beğenmeniz Ümidiyle...🎈
Seviliyorsunuz... Çok❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİ MAHALLESİ
Teen FictionÇocukluktan beri arkadaş olan 4 kız ve 4 erkeğin dostluğu... Ve zamanla değişen hisler... Keyifli Okumalar...💚💙