28. BÖLÜM

8.5K 389 112
                                    

Bayanlar baylar dikkat! Sizi şoke edecek bir bölüm getirdim😂

Tamam tamam sakin olun. Sadece kemerlerinizi takıp geriye yaslanın ve uçuşa geçmeye hazır olun hssjsgsjdjsj

Normalde yarın yayımlayacağım bir bölümdü fakat önceden yazdığım bölümün yarısı silinmişti. Bende daha fazla bekletmemek adına yayımladım💞

E, o zaman ben lafı uzatmayıp bölüme geçeyim🚶📝

Ravi İncigöz - Melekler Kalbinden Öpsün

Gri - Korkak

Multimedia: Leyla Yaman ve Onur Gürsoy temsili💙

Keyifle Okuyun Okurcanlarım...💙🌸

Nefes'den;    Etiket: #istemiyorum

"Gelmeyeceğim diyorum! Anlamıyor musunuz?" diye bininci kez isyanımı dile getirdim.

Dün akşam kızlar mesaj atıp kampa gidip gitmeyeceğimi sormuşlardı. Benden olumsuz yanıt alınca evime gelip beni tehdit ederek çantamı hazırlamışlardı. Şu an da ise sabahın 9'unda Onur'ların tamirhanesine tabiri caizse sürükleniyordum. Saçımın çekilmesiyle düşünce buhranından çıktım.

"Ya yemin ederim kaplumbağa bile senden hızlı!" diye cırladı Leyla çatık kaşlarıyla. "Tavşan moduna al kendini."

"İstemiyorum." dedim dünden beri kaçıncı kez söylediğimi bilmeyerek. Ömer ve o suratsız, Sevimsiz kızıl kafa da gelecekti. İstemiyordum işte! Nesini anlamıyorlardı?

"Nefes..." diyen Asya'ya çevirdim gözlerimi. Üzgün bir bakış atıp dudaklarını büzdü. "Bari bizim için gel. Biliyorum o kızıl kafayı görmek istemiyorsun ama bizim için inat etmesen?"

Kaşlarımı çatıp başımı çevirdim. "Bakma şöyle kızım ya!" diye homurdandım. Ardından göz devirip "Zaten sürüklüyorsunuz bu saatten sonra geri dönme şansım yok." dedim huysuzca.


"Kızım sen daha yaşlanmadan böyle huysuzsan ohoo." dedi Leyla. Sessiz kaldım. Zaten istemediğim yere sürükleniyordum şu an.

"Mavi Boncuğum!" diye bağırdı Leyla hunharca el sallarken. Sorun şu ki Onur bizi, Leyla bağırmadan önce görmüştü. Ama benim salak arkadaşım bağırarak dikkatleri üzerimize çekmişti. Biz hariç herkes buradaydı. Göz devirdim.

"Günaydın..." dedi Onur Leyla'yla Asya'nın çantasını ve yemek için ayrı hazırlanan sepetleri minibüse yerleştirirken. "Bir an vazgeçtiniz sandım."

"Birilerinde katır inadı vardı Mavi Boncuğum, kusura bakmayın." diyen Leyla'ya ters bir bakış attım.

"Beklemeseydiniz o zaman." dedim sinirle.

Ben buydum işte. Kendime ya da başkasına olan sinirimi bambaşka birinden çıkarırdım. Ömer'in dibimde bitmesiyle anlamsızca ona baktım. Yerleri karıştırmıştı galiba. Ellerini uzattığında tepkisizce ona baktım. "Çantanı ver de bagaja koyayım." dedi gülümseyerek.

SEVGİ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin