Bekarlığa Veda ve Kına Gecesine hoş geldiniz hdhdhd.
Multimedia: Kızlarımın Bindallıları🎀
Keyifli Okumalar...🌸
Leyla'dan;
Bir Hafta Sonra;
"Yaa Onur gitmesen olmaz mı?" diye sordum tatlı bir sesle. O cevap vermeden de yanıtladım. "Olur bence çok güzel olur hatta."
Bir haftadan beri Emel ve Uğur çifti için hummalı bir çalışma içindeydik hepimiz. Erkekler eşyaları onların yeni evine yerleştirirken biz kızlar da evi silip süpürmüştük. Yarın akşam düğünleri vardı ve bu gece biz kızlar kendi aramızda kına gecesi yapacaktık. Erkekler ise bekarlığa vedaya gidecekti.
Bekarlığa veda ediyorsan niye evleniyorsun kardeşim?
"Kaç kere anlatacağım güzelim?" diye sordu Onur bileğine siyah deri kemerli saatini takarken. "Sahil de oturup birkaç kadeh bir şey içeceğiz sadece. Düşündüğün gibi bir şey yok."
Nasreddin Hoca bile göle yoğurt çalıp 'ya tutarsa?' demiş.
Ya düşündüğüm gibi olursa?
Önceden önlemini almak en doğrusuydu.
"Ya siz sarhoşken kızlar yanınıza gelirse?" diye tahmin yürüttüm. Olabilirdi yani sonuçta. Kızlara güven olmazdı ki. Bizim gibi istisnalar hariç.
"Ben sarhoş olmam." dedi kesin bir tavırla.
"Bin sirhiş ilmim! Olursan görürüm ben seni." deyip sinirle saçlarımı savurdum ve odasından çıkmak için bir adım atmıştım ki beni kollarının arasına hapsetti. Bu da iyi alıştı ha!
"Ben zaten sarhoş olmuşum." diye fısıldadı kulağıma nefesini üflerken. Hayır Leyla! Bu hareketine düşersen, istediğini elde etmiş olacak! Sakın düşme!
Atik bir hareketle beni kendine çevirip alnımı öptü. "Bir sana sarhoşum ben sarışınım."
Gömleğinin ilk iki düğmesi açıktı ve ben açık bağrına bakıyordum. Kaşlarımı çatarken "Sen kazak mı giysen acaba?" diye sordum. Romantik olabilecek bir ortamı bozmakta üstüme yoktu. "Bu gömlek ince, üşütür seni."
Önce gömleğine sonra bana şaşkınca baktıktan sonra muzip bir tavırla güldü. "Sen ısıtırsın beni güzelim?"
Kaşlarımı çatıp utançla kızarmaya başladım. Benim bu halime gülüp yüzüme yaklaşmaya başlayınca yutkunup gözlerimi dudaklarına çevirdim. Yaklaştı, yaklaştı ve bam...
"Oğlum girebilir miyim?" diye kapının ardından soran Gülten Teyze ile Onur'u ittirip odanın köşesine kadar kaçtım. Böyle hiç dikkat çekmiyordum çünkü! Aferin Leyla!
Tam öpüşecekken kaynanamın bizi basması da Alihan'ın bize ettiği beddualardan biriydi. Allah belanı versin emi Alihan! Ne güzel nişanlımla öpüşecektim!
Onur her ne kadar beni öpemediği için sinirlense de benim bu utangaç halim onu epey keyiflendirmişti. Kapıya ilerleyip kapıyı açtı ve annesini içeriye buyur etti.
Allah'ım kadın resmen oğlunun odasında ikimizi basmıştı. Anneme söylemese bari. Çok amin.
"Alihan aradı oğlum. Buraya geliyormuş haber vereyim dedim." dedi Gülten Teyze.
Sanki Onur için geliyordu! Onun kiraz çiçee de bu evde yaşıyordu.
Ayrıca kaynanacım o gereksizin haberi bekleyebilirdi. Niye acele ettin ki ya? Tam iş üzeri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİ MAHALLESİ
Roman pour AdolescentsÇocukluktan beri arkadaş olan 4 kız ve 4 erkeğin dostluğu... Ve zamanla değişen hisler... Keyifli Okumalar...💚💙