KESİT

5.4K 203 23
                                    

Üst üste bölüm atıp tıkanan yazardan selamlar hshshsj👋😂

Şaka bir kenara üst üste bölüm gelmesinden sıkılıyorsanız yorumlarda bildirin ki ara vereyim. Ya da haftada 2-3 gün belirleyelim, bende o gün yayımlayayım.

Her neyse yeni bölüm tahminimce uzun ve eğlenceli olacağı için birkaç gün geç gelebilir. O yüzden sizleri bekletmeyip kısa bir kesit yayımlayayım dedim.

Ben yine boşa konuştum ve siz buraları okumadınız hshshsj

Keyifle Okuyun...💫💙

Asya telefonuyla ilgilenirken, Nefes tırnaklarını yemekle meşguldü. Alihan çekirdek çitleyip bu kaosu zevkten dört köşe olmuş bir şekilde izliyordu. Ofladım.

Allah'ım neydi günahım?
Günahım neydi Allah'ım?

"Pislik!" diyen Nefes'e baktım. Öfkeyle Ömer'e bakıyordu. "Şuna bakın ya! Nasıl gülüyor adi?! Gamzelerini gözümüze soktu!"

Sırıttım. Bu da iyi ki kıskanmıyordu ha!

Ben mi? Ben gaza gelmiştim canım.

Bir anda öksürük krizine giren Alihan'a baktım. Yanımda kıpkırmızı olmuştu. Sırtına vurdum. "Helal helal."

"Oha!" dedi gözleri ilerideki bir noktaya takılırken. "O baklavalar Onurum gururuma mı ait?" diye sormasıyla hızla ayağa kalkıp sahaya baktım. "Hani nerede?!"

Onur tişörtünü çıkarmıştı! Kızlar ağzından su akıta akıta sevgilimin baklavalarına bakıyordu. Tam cinnet geçirmelik sahneydi yeminle. Vallahi billahi yolardım ben bu yellozları!

Allaaah! Tutmayın ulan beni!

"Yalnız 23 yıllık tatlıcıyım. Böyle baklava görmedim." diyen Alihan'ın ayağına tekme attım. Bunlar beni katil edecekti!

"Al gırdın gırdın." diyen Alihan'ı umursamadım.

"Onur!" diye bağırdım öfkeyle tellere yapışırken.

Gözlerini bana çevirdiğinde yutkundum. Gözlerimi kaslarına değdirmemek için zor tutuyordum kendimi. Şirince sırıttım. "O tişörtü giysene sevgilim?"

Birkaç saniye kaşları çatık bir şekilde yüzüme baksa da ardından ne yapmak istediğimi anlamış olacak ki sırıttı. "Neden?" dedi elinin birini ensesine götürürken. Böyle de çok çekici olmuştu vicdansız!

Kaşlarımı çattım. Kendime sakin olmam gerektiğini söyledim ve gülümsedim. "Hava serin ve sen terlisin sevgilim. Üşütüp hasta olacaksın."

Sırıtıp baş parmağıyla dudağının kenarını kaşıdı. Yutkundum. "Yanıyorum ben güzelim." dedi göz kırparken. "Hem merak etme sen. Hasta olursam devletimizin hemşireleri seve seve ilgilenirler benimle."

Aklıma uygunsuz sahneler gelirken kaşlarımı çattım. Tepinmemek için zor tutuyordum kendimi. Sinirle tellere tekme atıp Alihan'ın yanına oturdum. Önüme gelen saçlarımı geriye ittirdim öfkeyle.

"Bu böyle olmayacak!" dedim bir Onur'a bir de Onur'un baklavalarına bakan yellozlara bakarak. "Bizim bir şey yapmamız lazım ama ne?"

"Bence de." dedi Nefes sinirle dudaklarını dişlerken. "Bizim öyle bir şey yapmamız lazım ki... Hem iddiayı kazanalım hem de onlara günlerini gösterelim."

"Seviyosan git bi'konuş bence." diyen Alihan'a göz devirdim.

"Reklam yapmayalım."

Düşündüm düşündüm düşündüm ve sonunda beynimde yanan Edison'un ampulüyle gözlerim parladı. Parmağımı şıklatıp hızla ayaklandım.

"Buldum buldum!" diye bağırdım sevinçle.

Şimdi onlar düşünsündü!

Leyla'nın bulduğu plan ne ki acaba?🙈 Tahminleri alalım💬

'Kıskanmıyorum' diyen kızçelerim de hakikaten kıskanmıyorlarmış ha!😂

Başta da belirttiğim gibi bölüm birkaç gün geç gelebilir sorry😔

Beğenmeniz Ümidiyle...🎈

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin...⭐💬🙏

İletişim için İnstagram:
nazankaraermishikayeleri📱
nazankaraermis📱

Seviliyorsunuz çok❤

SEVGİ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin