20. BÖLÜM 🌺Ramazana Özel🌺

8.5K 354 83
                                    

Not: Bu bölüm Ramazan Ayına özel bir bölümdür. Gelecek bölümle bağlantılı değildir. Bir sonraki bölümde olaylar kaldığı yerden devam edecektir.

Niysee... Çok konuştum. Ciddiyet bana göre değil hshdhsh

Keyifli Okumalar...💙🌸

WhatsApp Konuşması

Alihandro'nun Bestleri❤

Alihandro'm kişisi 'FaniFinFonlar😛' isimli grubun adını 'Alihandro'nun Bestleri❤' olarak değiştirdi.

Mecnunsuz Leyla: Beynim döndü. Yeter artık! Sabahtan beri grubun adını değiştiriyorsun!

10nur: Leyla haklı. Bir dur lan artık!

Asya Hun Devleti: Değiştiriyor. Sonra beğenmeyip eski grubun adını yazıyor. Sonra yine değiştiriyor.

Alihandro'm: Kaç dakika var aşkım iftara???


Emel'im: Daha yarım saat var Alihan...

Alihandro'm: Allah razı olsun kumam.😒 Ağzından ne güzel bal damlıyor öyle...

Nefessiz Nefes: Her şeyi anladım da az önceki grup ismine ne diyorsunuz?

Asya Hun Devleti: 'Alihandro'yla İftar & Sahur Özel Grubu' olan ismi mi diyorsun?

Nefessiz Nefes: O da var tabii ama bir önceki.

Ömer'im: 'Açım Dostlarım Açım Aç' olan mı?

Nefessiz Nefes: Aynen😒


Uğur'suzum: Gül Teyze bunu küçükken yanlışlıkla çamaşır makinasına atmış ve haliyle de Alihan'ın beyni çekmiş. Ondan böyle hshdhsj.

Alihandro'm: Şimdi kaç dakika var?

Mecnunsuz Leyla: Oha! Yuh! Çüş! Öh!


Asya Hun Devleti: Biraz da bize bıraksaydın da bizde şaşırsaydık be Leyla...

Nefessiz Nefes: Katılıyorum!

10nur: Az önce de sordun ve üzerinden 30 saniye geçti. Az sabır!

Ömer'im: hahshhhajsksmmskjdgsbahgsuksnsjzksnzusnbsudnsbskdmiskdbsjsnhzudkskalnzhsksnzimsnsjsmsjmsndjdn


Mecnunsuz Leyla: Ve Ömer sizlere ömür😂

Nefessiz Nefes: Katılıyorum.

Ömer'im: Benim gördüğümü siz de görseydiniz siz de anıra anıra gülerdiniz hshskkaj

Nefessiz Nefes: Niye biz hayvan mıyız ki anıralım?

SEVGİ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin