33. BÖLÜM 🍬Bayram Özel🍬

8.7K 317 17
                                    

Ayh! Heyecanlandım bir😂 Neyse neyse sakinim.

Not: Diğer bölümlerden bağımsızdır!🚫

Sezen Aksu - Kaybolan Yıllar

Şenay - Hayat Bayram Olsa

Şenay - Sev Kardeşim

Keyifli Okumalar...💙🌸

Leyla'dan;

Alarmın sesini duymamla başımı iyice yastığı gömdüm. Tam 'hiçbir kuvvet beni uykumdan uyandıramaz ulen!' derken aklıma bugün bayram olduğu geldi. Gözlerim dehşetle açılırken hızla yataktan doğruldum.

"Ah!"

Ani hareket yapmamamızı söyleyen uzmanlara selam olsun! Sanırım belimi kırdım.

Kırık değildir. Kırık olsa acısından duramazsın. diyen iç sesime cevap verme tenezzülünde bulunmadım.

Çünkü neden ağzımı yorayım?

Yataktan sakin bir şekilde kalkıp önce banyoya gittim ve işlerimi halledip odama döndüm. Üstüme Onur'dan gizli saklı aldığım kısa beyaz elbisemi giydim. O da beni bu elbiseyi almam ve giymemle tehdit etmeseydi canım Allah Allah!

Ben ona karışıyor muyum hiç?

Saçmalamayın! Tabii ki de karışıyorum. O da laf mı yani?

Makyaj masama geçip birbirine giren saçlarıma 'siz misiniz birbirine girip savaş açan' diyerekten tarağı alıp daldım. Sonuç; zafer inananlarındı. Yani benim... Sade bir makyaj yapıp takılarımdan ne bulursam taktım takıştırdım. Ee, kadın kısmısı takar takıştırır anacım! Hele bugün bir de bayramsa...

Odamdan çıktım ve mutfaktan gelen annemlerin sesiyle onların yanına gittim. Annem bayram sofrasını hazırlarken babam gazetesini okuyordu. Ellerimi iki yana açıp neşeli bir şekilde bağırdım. "Günaydın bayram şekerlerim!"

Babam gözlüğünün üstünden bakıp gülümsedi. "Günaydın çakır gözlüm." dedi ve gözlüğünü çıkartıp masanın üzerine koydu. Elini uzattı. "Gel bakalım yanıma. Melek gibi olmuşsun."

Utangaçca gülümsedim ve babamın yanına gidip kanatlarının altına girdim. Alnıma bir öpücük bıraktı. "Güzel kızım benim." dedi sevgi akan sesiyle. Yanağını öptüm. "Kahramanım benim."

Babamın kanatlarının altından çıkınca elini öptüm. "İyi Bayramlar babaların en bi en tatlısı."

Güldü. "İyi Bayramlar babasının en bi en deli kızı." dedi beni taklit ederek ve cebinden çıkardığı Yunus Emre'yi avuçlarıma bıraktı. Yani 200 TL'yi.

Baba gibi baba köşemizde bugün benim babam vardı. Kral adamdı vesselam. Annemin yanına gittim. Ağlıyor muydu o? Yoksa ben çöldeydim de serap mı görüyordum?

Çöl deyince aklıma Onur'un gelmesi der susarım... Gerçi hiç çıkmıyordu aklımdan zalımın oğlu.

"Kız canını yediğim niye ağlıyorsun?" dedim şaşkınca anneme bakarken.

SEVGİ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin