DUYURU

2.7K 99 15
                                    

Öncelikle bir bölümle değil de duyuruyla geldiğim için üzgünüm, bunu bilin. :'(

Daha önce duyuruda da söylediğim gibi bu sene sınava hazırlanma sürecindeyim ve inanın yaklaşık 2 - 2 buçuk yıl sınava ara vermiş biri olarak o konuları yeniden çalışıp ezbere yapmak cidden çok zor.

217 Gün, 16 Saat...

Gelelim asıl mevzuya; arkadaşlar telefonum bozuldu. Ciddi anlamda mutsuzum şu an. Bir taraftan sınav psikolojisi bir taraftan telefonumun bozulması...

Sanırım ve inanın üzülerek söylüyorum ki yaz tatiline kadar hiçbir hikayeme bölüm gelemeyecek :'( Ha, olur da bir gün pat diye yeni bölüm duyurusuyla karşılaşırsanız bilin ki, tüm aksilikler yoluna girmiş ve ben mutluyumdur.

'Hayda! Tam da Leyla'yla Onur, Nefes'le Ömer evlenirken bu oldu mu şimdi?' diyenleri de anlıyorum fakat elimde olan bir şey değil ne yazık ki.

Oysa ben yılbaşında bütün hikayelerime bölüm atmayı düşünüyordum. Fakat bilirsiniz, insan neye heves ederse kursağında kalırmış. Benimki de o hesap. Heves ettiğim hiçbir şeyi yaşamadım şu ana kadar o yüzden akışına bırakıyorum artık.

Bir diğer duyuru ise Gökyüzüne Kaçan Hayaller'i okuyan okuyuculara! GKH'yi yayımdan kaldıracağım fakat silmeyeceğim. Aklımda oluşturduğum kurguyla kitapta uyuşmayan bazı noktalar var. Onu yeniden ve uzun bir bölümle düzenleyerek yayımlayacağım. Gizem ve merak dolu sahneler duygusal sahneler daha ağırlıklı olacak ki o kurgu zaten benim için ağır bir kitap. Yaz tatiline kadar kaldırmayacağım, profilimde duracak.

Bunun dışında yeni bölüm gelmediği için tek üzülen sizler değilsiniz, inanın. Keşke telefonum bozulmasaydı ve ben eskisi gibi bir düzene oturtup size bölüm yazabilseydim. :'( Bu konuda ciddi anlamda anlayışınıza sığınıyorum🙏

Yeni bir telefon alınana kadar -ki bu şu sıralar biraz zor görünüyor- görüşemeyeceğiz. Ben yine kıyıdan köşeden bulduğum internetlerle burayı boşlamayacağım.

Ben gelene kadar;

Kitaplarımı ve beni kütüphanenizden çıkarmayın olur mu? Çünkü ben ve karakterlerim sizi kalbimizden çıkarmayacağız💜

Kitaplarım size, sizde Allah'a emanetsiniz. Çünkü insan Allah'a emanet ettiklerini görmeden ölmezmiş.💙

Bir gün bir yerlerde buluşup sıkı sıkı sarılmak dileğiyle...

Seviyorum sizi❤

SEVGİ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin