Ben geldim!
Hiç yapmadığım bir şey yapıyor ve hikayelerime oy, yorum sınırlaması getiriyorum.
OY SINIRLAMASI: 100
YORUM SINIRLAMASI: 150İkisinden biri geçildiği takdirde bölüm gelecektir🎀
Keyifli Okumalar Dilerim🌸
Onur'dan;
"Oğlum yesene önündekileri."
Annemin sesiyle uykulu gözlerimi ona çevirdim. Önümde ki kahvaltı tabağını işaret ediyordu.
Dün, düğün boyunca Leyla trip atmıştı. Eve geldiğimde kaç kere aramış, kaç tane mesaj atmıştım ama hiç birine cevap vermemişti.
Bu sarışın bazen beni delirtiyordu!
Dün yanımıza gelen o kızı da tanımıyordum ki. Simasını bekarlığa veda da peşimize takılan kızlara benzetmiştim.
Yine yargısız infaz edilmiştim sarışın tarafından!
Önümde ki kahvaltı tabağıyla kısa bir bakışma yaşadıktan sonra masadan kalktım. "Canım istemiyor benim anne. Çıkıyorum ben." deyip seslenmelerini umursamadan deri ceketimi aldığım gibi evden çıktım. Havalar iyice soğumuştu. Deri ceketi üstüme geçirip Leyla'ların evinin yolunu tuttum.
Arka bahçeye dolanıp dikkatli adımlarla ikinci kata, Leyla'nın odasının balkonuna tırmandım. Etrafı kolaçan ettikten sonra kapıyı açmaya çalıştım ama kilitliydi. Bu beni memnun etti çünkü odasına tırmanmak çok kolaydı. Allah korusun bir sapık, bir hırsız tırmanırsa en azından kapısı kilitliydi.
Kapıyı birkaç kez tıklattıktan sonra önce perde çekildi sonra da sarışınım görüş alanıma girdi. Sarı saçları karman çorman olmuş, makyajı akmıştı. 'Ağladı mı acaba?' diye düşünürken üstünde ki elbiseyi fark etmemle dün gece üstünü değiştirmeden yattığını anladım.
Elbisenin zaten kısa olan eteği iyice yukarıya çıkmışken sinirle başımı çevirdim. Gel de katil olma şimdi!
Yok yok. Bu elbiseyi yakmak şart oldu!
Leyla kapıyı açıp "Onur," dedi gözlerini ovuşturarak. "Senin ne işin var burada? O kızın yanına gitmen gerekmez miydi? Yanlış geldin herhalde...."
Bir anda taramalı tüfeğe bağlayıp dün gece içinde tuttuğu her şeyi bir bir yüzüme söyleyen sarışını umursamadan omzumu balkon kapısının pervazına yaslayıp büyük bir sabırla susmasını bekledim.
Bekledim, bekledim, bekledim ve nihayetinde sabrım taşmıştı. Bazen çok konuşabiliyordu bu sarışın. Ama sevmiştik bir kere. Katlanacaktık mecbur!
Belinden kolaylıkla tutup kendime çekerken söylediklerini tiye almadan dudaklarını öptüm. Ancak böyle susardı.
Dün gece telefonlarıma cevap vermeyip beni uykusuz bırakmanın intikamını uzun ve soluksuz bir öpücükle alırken göğsümü yumruklamasıyla geri çekildim.
Leyla nefesini düzene sokmaya çalışırken içeriye girip deri ceketimi çıkardım ve yatağına uzandım. Yüzümü yastığına gömdüm ve o mükemmel kokusunu içime çektim. Kokusunu almadığım gün uyuyamıyordum.
Leyla kapıyı kapattıktan sonra tepemde dikildi. Dik dik ona baktım. "Ne dikiliyorsun kızım orada? Gelsene yanıma."
Kollarını göğsünde birleştirip omzunu silkti ve başını çevirdi. Hâlâ daha mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİ MAHALLESİ
Novela JuvenilÇocukluktan beri arkadaş olan 4 kız ve 4 erkeğin dostluğu... Ve zamanla değişen hisler... Keyifli Okumalar...💚💙