Wattpad'in azizliğine uğradım bu yüzden geç geldi bölüm. Neyse, geç olsun güç olmasın demişler kdkdkdkd.
OY SINIRLAMASI: 120
YORUM SINIRLAMASI: 150Keyifli Okumalar Diliyorum🌸
Ömer'den;
Güneşin doğuşunu izlememiştim daha önce. Fakat kollarımda uyuyan kadın bana güneşin doğuşunu ilk kez izletmişti habersiz.
Evli olmamızın heyecanı ve mutluluğuyla düğün öncesi olan onca yorgunluğuma rağmen sadece birkaç saat uyumuştum. Göğsümde yatan karımın her bir teline öleceğim saçları göğsümde dağılırken gülümsedim. Küçük elleri oyuncağına sarılan küçük bir kız çocuğu gibi belime sarılmıştı. Verdiği nefesler ise çıplak göğsüme vuruyordu.
Başımı biraz daha sağ tarafa yatırıp hayranlıkla izledim onu. Ben aylarca şu manzarayı hayal ederek uyumuştum. Şimdi yaşıyordum.
Onun sadece bedenini değil, ruhunun ve kalbinin de benim olmasını istemiştim.
O artık benimdi. Benim evim, benim dünyam, her şeyden öte benim karımdı.
Nefes'in kıpırdanmasıyla ona bakarken kollarımın arasından çıktı ve arkasını döndü. Şaşkınca kalakaldığım birkaç saniye akıp giderken Nefes'e yaklaştım ve ellerimi arkasından karnına sarıp ona iyice sokuldum.
Uyanmasını istiyordum artık. Güzel gözlerini görmek istiyordum ama kıyamıyordum da uyandırmaya. Dudaklarımı geceliğinin açıkta bıraktığı omzuna bastırdım. Omzundan boynuna kadar geçtiğim her yolu mühürledim dudaklarımla.
Boynuna kondurduğum öpücükle kıpırdandı ve gözlerini açtı. Işığa alışmasını bekleyen gözlerini tatlı tatlı kırpıştırırken kollarımın arasında bana döndü yüzünü.
Gözlerime baktı ve güneş benim göğüme doğdu.
"Günaydın." dedi gülümseyerek.
Anlık tebessümüne kayan gözlerim yeniden gözlerine tırmandı. "Günüm şimdi aydı işte."
Gülmesi tatlı bir utanmaya dönerken gözlerini gözlerimden çekti. Alnına dudaklarımı bastırıp elimi karnına koydum. "Ağrın var mı?"
"Yok." dedi kısık bir sesle. Henüz yeniydik ve utanıyordu haklı olarak. Üstelemedim, zaten o da kollarımın arasından çıkıp ayaklandı.
"Ben kahvaltı hazırlayayım." dedi yatağın ayak ucunda ki sabahlığını alıp giyerken.
Başımı sallarken saçlarını toplaya toplaya odadan çıktı. Sabah gün daha karanlıkken uyanmış ve Nefes'i izlemiştim. Yüzünü izlerken kurduğum hayaller de vardı tabii.
Fakat şimdi uykusuzluktan acıyan gözlerim kapanmamak için daha fazla direnememişti. Gözlerimi yumdum ve Nefes'imin yastığına sarıldım.
****
Kaç dakika geçti bilmiyorum fakat saçlarımda gezinen el uykumu daha tatlı hale getiriyordu. Hiç hareket etmeden uyumaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİ MAHALLESİ
Roman pour AdolescentsÇocukluktan beri arkadaş olan 4 kız ve 4 erkeğin dostluğu... Ve zamanla değişen hisler... Keyifli Okumalar...💚💙