63. BÖLÜM

5.3K 273 116
                                    

Multimedia:❤

Keyifli Okumalar...🌸

Alihan'dan;

"Oradan çekme ayol. Sağ taraftan çekince şişman görünüyorum. İnanabiliyor musun? Benim gibi 90 60 90 vücutlu, ultra kaslı ve yakışıklı bir erkeğin şişman görünmesi de yani..."

"Alihan Bey, bu bütün mal varlıklarınız aileden kalma mı? Yoksa kendi tırnaklarınızla kazıya kazıya mı geldiniz buralara?"

"Bir şarkı sözü vardır bilir misiniz? 'Tahtımı kendim yaptım ben ne anadan kalma ne babadan' diye. Benimki de o hesap işte."

"Yani, bu tüm mal varlıklarınızı siz kendi tırnaklarınızla kazıya kazıya yaptınız, öyle mi?"

"Ayol ne tırnağı ne kazıması gız? Bu koca şirket, Bostancı'daki o lüküs dairelerim, gerçi ben daire yerine küp almak istiyordum ama neyse konumuz değil, sonracığıma ünlü bir otomotiv firmasını satın almamız, Mars'a inşa edeceğimiz o mikemmel apartmanın projesinin çizimi hepsi Pederciğime ait. Buradan saygılar, hürmetler pederciğime de."

"Oldu o zamaaan. Biz babanızla devam edelim röpartaja."

"Ayol nereye? Ne güzel sohbet, muhabbet ediyorduk. Pederciğim sizi sıkar, benim sohbetim, muhabbetim daha güzel birkerem. Amaaan. Giderseniz gidin be paçozlar! Aa! Şu gelen Lama değil mi? Ay yok! Lama değil, Lima'ydı galiba. Amaan. Her neyse. Gız, Adriana. Gel de sana bir ağda yapayım. Geçen sefer 'acısız yaptın' demiştin."

"Alihan. Alihan uyan artık ya."

Derinlerden gelen, oldukça tanıdık bayan sesiyle kıpırdandım. Sağ tarafıma dönmemle yeri boylarken o tanıdık bayan sesi endişeyle cırladı.  "Alihan! Alihan iyi misin?"

Kulaklarım kan ağlıyor sayın seyirciler!

Gözlerim açılmamakta diretirken düşmemi umursamadan uyku moduna geçtim. "Ya ne var sabahın köründe Allah aşkına? Daha kargalar şeyini yemedi be. Hem ben güzel gözlü Adriana'ma ağda yapacaktım daha."

Yüzüme dökülen soğuk suyla gözlerim sudan çıkmış balık gibi açılırken hızla doğruldum. Fakat karşımda kesinlikle, ellerini beline koymuş bana testere bakışları atan bir kiraz çiçee beklemiyordum.

I want to play a game!

Ulan testere! Çık çabuk yavuklumun içinden!

"Demek güzel gözlü?" dedi yavuklum üstüme doğru yürürken. Yavaş yavaş popomu geri ittire ittire kaçtım.

Boşuna dememiş atalarımız... 'Erkekliğin yüzde %90'ı kaçmaktır.' diye. Vallahi billahi tillahi öyleydi.

Atalarımızı dinlediğim sayılı anlardan biri...

"Demek adı Adriana?" dedi fakat o mavi çipil gözleri 'Şimdi göstereceğim sana ebeninkini' dercesine bakıyordu.

Sırtım duvarla buluşurken yutkundum. Allah'ım biliyorum çok ibne ve uslanmaz bir herifim. Sen bu herifi affet. Amiiin...

Yavuklum dizlerinin üstüne çömeldi ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı. "Demek elin gavur kadınına ağda yapacaksın?" Psikopatça güldü ve kulağıma yaklaştı. Ama ben kulağımı seviyorum. Ona zarar verme aplası!

"Ben var ya," diye fısıldadı kulağıma. Neden sesi 'Ateşle yaklaşmayınız!' uyarısı veriyordu? "O kızı alır, 'güzel' gözlerini oyar..."

Sonrası kan donduran şeylerden ibaretti!

Dehşetti!

Vahşetti!

Kiraz çiçeeme Testere izletenin anasını bacısını...

SEVGİ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin