32. BÖLÜM

7.7K 347 34
                                    

Durduramıyorum kendimi ve sık bölümler atıyorum. Ne yapalım bende böyle bir kızçeyim işte😂

Multimedia: Leyla ve Onur temsili💙

Pera - Sensiz Ben

Keyifli Okumalar...🌸💜

Onur'dan;


Garajdan aldığım babamın siyah arabasına bindim ve vakit kaybetmeden çalıştırıp sarışınımı almaya gittim. Bugün Pazartesi olduğu için okul vardı. Normalde Şeref abinin minibüsüyle gidiyorduk fakat bugün bir değişiklik yapıp Leyla'yla yalnız gitmek istedim. Evlerimizin arasında fazla mesafe olmadığı için arabayı sağa çekip durdurdum ve arabadan inip Leyla'ya mesaj attım.

Sarışın Güzelim: Aşağıdayım sarışınım💙 (08.02)

Birkaç dakika öylece akıp giderken sabrım taşmak üzereydi. Evden çıkmadan önce aradığımda hazırlandığını söylemişti.

Umarım, beni delirtecek kıyafet giymemiştir!

Çatılan kaşlarımla Leyla'ların bahçesine girip kapıyı çaldım. Çok geçmeden kapı açılırken Leyla'yı görmüştüm fakat o beni fark etmedi. Bir eliyle ayakkabısını giymeye çalışırken bir eliyle de küpesini takmaya çalışıyordu. Arkası bana dönük Gülperi Teyze'ye laf yetiştiriyordu.

"Tamam dedim canına yandığım. Öldürdün sabah sabah beni."

"Leyla! Terlik geliyor bak."

Güldüm ve kenarda duran Leyla'nın ayakkabısının tekini alıp bağcıklarını çözdüm. Leyla önüne dönüp ayakkabıyı bulamayınca şaşkınca etrafına baktı. Beni görünce şaşırdı.

"Aa Onur! Sen ne zaman geldin ya?"

Güldüm. Biraz balık hafızalıydı falan ama seviyordum bu kızı. "Kapıyı sen açtın güzelim. Ama meşgul olduğun için fark etmedin." dedim ve sağ dizimi yere koyup eğildim. "Hadi bakalım ayakkabıyı giy."

Gülümsedi ve ayakkabısını giydi. Bağcıklarını bağladıktan sonra doğruldum. Çantasını aldı ve Gülperi Teyze'ye seslendi. "Çıktım ben terliğini sakladığım!"

Kapıyı kapattıktan sonra birlikte arabaya geçtik. Önce Leyla'nın kapısını açıp binmesini bekledim. O binerken göz ucuyla baştan ayağa onu inceledim. Neyse ki açık bir kıyafet giymemişti. O bindikten sonra kapısını kapattım ve arabanın etrafında dolanıp şoför koltuğuna geçtim. Kontağı çalıştıracağım vakit Leyla elimi tutup beni durdurdu. "Onur dur!"

Şaşkınca ona baktığımda "Kemerini tak." dedi. Gülümsedim ve elimin üzerinde duran elinin üzerine küçük bir öpücük bıraktım. Utangaçca gülümserken kemerimi takıp arabayı çalıştırdım.

"Neden arabayı getirdin ki? Şeref abi götürüyordu bizi?" diye sordu Leyla. İleride ki kavşaktan döndükten sonra gözlerine baktım. "Yalnız gidelim istedim sarışınım. İyi yapmış mıyım?"

"Hı hı." dedi dalgın dalgın bana bakarken. "İyi yapmışsın sevgilim."

Gülümsedim ve ona bakıp göz kırptım. Kızaran yanaklarını saklamak için başını öbür tarafa çevirdi. Güldüm ve bacağında duran elini tutup ellerimizi birbirine kenetledim. Hep bu anı beklemiştim. Elini tutmayı, ona gözlerimde ki aşkı saklamadan doya doya bakmayı...

SEVGİ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin