47. BÖLÜM

6.5K 260 88
                                    

Merhabalar👋

Sonunda beklenen o an geldi!🙈 AlAs çiftine hazır mısınız?💚

@senaseverlirr ve  @esratt47 bu bölüm size gelsin güzel okurlarım. Oy ve yorumlarınızla yanımda oldunuz hep, eksik olmayın🙏💙 Alihan ve Asya istemiştiniz, umarım bu bölümü beğenirsiniz🙏❤

Multimedia: Kızlarımın Nişanda Giydiği Kıyafetler🎀

Bilal Sonses - Sana Bir Şey Olmasın

Ravi İncigöz - İki Kalp

Keyifli Okumalar...🌸💙

Nefes'den;

Dün Akşam...

"Ne işin var burada?" diye soran Sevim'e göz devirdim.

Sırf Ömer'i kırmamak için mecburen kabul etmiştim Sevim'le konuşmayı. Aksi halde yüzüne bakmazdım bile. Bize yaptıklarını unutmamıştım. Alihan'ı gay diye rezil etmişti. Bana sürtük deyip arkamdan atıp tutmuştu. Asya'nın duygusallığını bildiğinden ailesinin ölümüyle dalga geçmişti fakat aynı yıl içerisinde kendi babasını da kaybetmişti. Kınamaya gelmiyordu işte hayat.

"Neyin var?" diye sordum düz bir sesle. "Kötü görünüyorsun."

Güldü. "Dost olmaya mı çalışıyorsun?" diye sordu alayla. Yerinden kalkıp tam karşıma geldiğinde ifadesizce izliyordum onu. "Ben gayet iyiyim." dedi yüzüme doğru eğilip gülerek. "Baksana Ömer'in yanındayım. Onun kolları arasındayım. Nasıl kötü olabilirim?" Geri çekilip kollarını göğsünde topladı. "Sen yokken Ömer beni öpüyor, beni kokluyor, bana sarılıyor, benimle uyuyor."

Yumruklarımı sıksam dahi tek kelime etmedim. Çünkü onun amacı beni sinirlendirmekti. Ömer yapmazdı.

Yapmazdı, değil mi?

"Yazık sana." dedi küçümser bakışlarını atarken. Güldüm. Gerçekten ruh hastasıydı bu kız. "Ömer'in gerçekten seni sevdiğine inanıyorsun. O zaman neden sana değil de bana güveniyor? Neden senden çok benimle oluyor? Aptalsın!" dedi kollarını çözüp yerine doğru giderken. "O beni seviyor çünkü. O benim! Anlıyor musun? Ömer benim!"

Güldüm. Sinirli bir gülüştü bu. Ayağa kalktım. "Ömer bir eşya değil. Oyuncağını paylaşamayan 5 yaşında ki çocuklar gibisin. Ve asıl sana yazık. Çünkü o içi boş beyninde bir şeyler uydurup kendin oynuyorsun. Ömer'in sana olan ilgisini farklı yorumlayacak kadar hastasın sen! Ruh hastası! O seni sadece kuzeni olarak görüyor. Seni kuzeni olarak seviyor. Ve bu değişmeyecek."

Söylediklerimle an be an sinirlenirken ayağa kalktı. "O benim!" diye bağırdı kısıkça. "Onu benden kimse alamaz! Gerekirse öldürürüm! Aşkım için yaparım!"

Bu kız tehlikeliydi! Bu kız tam bir şeytandı! Ömer'le konuşup bir şekilde bu durumdan bahsetmeliydim. Bu kızın, bu davranışlarını babasını kaybetmesine yorumluyordu fakat alakası yoktu. Bu kız takıntılıydı ve Ömer'e kafayı takmıştı.

"Ömer'le evlendiğimiz zaman görürsün gerçeği aptal kız!" diyen sesiyle sinirlerime hakim olmak adına evden çıktım.

SEVGİ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin