Yeni bölüm yetişirse Pazartesi gelecek...
"Neyin var senin?" diye sordum çatık kaşlarımla ona bakarken. Tuttuğum kolunu çekti.
"Neyim varmış benim?" diye sordu alayla gülerek.
Gözlerimi kapatıp dudaklarımı ısırdım. Kaç gündür göremiyordum, mesajlarda da konuşamıyorduk fazla. Tamam, Sevim'i sevmiyorlardı ama bu yaptıkları da yani, beni çileden çıkarmıştı artık.
"Niye böylesin Nefes?" diye sordum anlayışla yaklaşmaya çalışırken. Elimi yanağına uzatacağım sırada geri çekildi. Boşlukta kalan elimi yumruk yapıp indirdim. Benden uzaklaşıyordu. "Niye bu kadar soğuk bakıyorsun?!" dedim dişlerimin arasından. Sağ tarafımda ki ağaca yumruğumu geçirdim hızla. "Neden lan neden?! Ne yaptım kızım ben sana?! Konuş! Bir şey söyle! Niye soğuksun lan bana?! Niye bir adım kadar yakınımdayken aramızda kilometrelerce mesafe varmış gibi hissettiriyorsun?"
Bana doğru gelip tam karşımda durdu. Boncuk boncuk bakan kahveleri dolmuştu. Yüzünde samimiyetten uzak sahte bir gülüş yer edindi. Bana bu kadar uzak bakmasına dayanamadığım için başımı çevirdim. "Niye bakmıyorsun yüzüme?" diye sordu. Cevap veremedim. "Sana diyorum!" diye bağırdı. "Yüzüme bak!" Başımı çevirip gözlerine baktım. İçim parçalandı. Onun bir gülüşü içimi sıcacık ederken bu soğuk bakışları... Delirtiyordu beni!
"Biz hep birbirimize uzaktık Ömer. Seni benden de bizden de uzaklaştıran o kız."
"Ne yaptı o size?" diye sordum anlamaya çalışarak. "Tamam eskiden yaptığı şeyler vardı. Size olan kötü davranışları... Ama özür diledi. Artık öyle biri değil Nefes. Niye bir şans vermiyorsunuz ona? Belki iki yakın arkada-..."
Sözümü kesti. "Bazı şeyler özür dilmekle geçmez Ömer!" Güldü. "Öyle bir anlatıyorsun ki gören de 5 yaşında çocuk sanacak!"
"Nefes bak-..." sözümü kesen şey Sevim'im çığlığı oldu. "Ah! Ayağım! Ömer yardım et!"
Ayaklarım benden bağımsız Sevim'e doğru koşarken Nefes'in arkamdan bağırmasını duydum. "Bir gün herşey için geç kalacaksın Ömer! Umarım sonrasında pişman olmazsın!"
*****
"Gel bakalım sarışın." dedim. Kolumu açıp Leyla'nın göğsüme uzanmasını bekledim.
Usulca kıvrılıp başını göğsüme yasladı. Lavanta kokan sarı saçlarını okşadım, kokladım. Şu koku için herşeyimi verebilirdim. Birkaç saniye sessizce akıp gitti hayatımızdan. Kolumu kaldırıp işaret parmağımla gökyüzünde ki bir yıldızı işaret ettim. En parlak olan yıldızı.
"Şu yıldızı görüyor musun sarışın?"
Başını hafifçe çevirip işaret ettiğim yere baktı. "Hı-hım." diye mırıldandı. O yıldıza bakarken başımı çevirip ay ışığının aydınlattığı güzel yüzüne baktım. "Ben o yıldıza senin adını verdim."
"Nasıl yani?" diye sordu şaşkınca bana bakarak.
Güldüm ve başımı yeniden gökyüzüne çevirdim. "Hadi bir tane de sen seç ve benim adımı ver."
Üstünde fazla durmadan küçük bir çocuk gibi sevinçle onayladı. İşaret parmağını kaldırıp tek tek seçmeye çalıştı. "Buldum!" dedi hevesle. "Bu olsun."
İşaret ettiği yıldıza baktım. Gülmemek için dudaklarımı ısırdım. "Yalnız o uçak sarışın."
Dudaklarını büzdü ve içim gitti. Gözlerini kısıp başını bana çevirdi. "Yıldız sandığım parıltının uçak çıkması dram gibi dram. Şu an tek eksik şey arka fonda çalacak olan Samanyolu dizi müziği."
"Olsun..." dedim saçlarını okşayarak. Başımı yeniden gökyüzüne çevirdim. "Birlikte seçelim ister misin?" diye sordum yandan bir bakış atarken.
Başını salladı sevinçle. "Olur."
İşaret parmağımı kaldırıp gökyüzüne baktım tek tek. O da benim gibi işaret parmağını kaldırdı. Birkaç dakika yıldız seçmeye çalıştık. Ben yıldızlara bakarken elimde hissettiğim küçük elle durdum. Vücudum kaskatı kesildi.
Leyla elimi tutmuştu!
Şaşkınca gözlerimi ona çevirdiğimde uykulu bir bakış attı. "Başka zaman seçsek ya mavi boncuğum?" diye sordu esneyerek.
Gülümsedim. "Tamam sarışın."
Başını iyice göğsüme yaslarken kollarını belime sardı. Duraksadım. Benimle birlikte kalbim de duraksamıştı. Yıllardır hayalini kurduğum şey bugün gerçek oluyordu. Leyla'yı göğsümde uyutuyordum. Benim sarışınım göğsümde uyuyordu.
Hafifçe ondan tarafa dönüp boşta kalan elimi incecik beline sardım. Burnumu saçlarına dayayıp derin derin kokladım...
Yeni bölümü sabırsızlıkla bekleyenler✋😂
Bir şeylerin fitilini ateşlesem mi acep?😈
Yeni bölümde görüşmek üzere🎈
Allah'a emanet olun canlarım❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİ MAHALLESİ
Fiksi RemajaÇocukluktan beri arkadaş olan 4 kız ve 4 erkeğin dostluğu... Ve zamanla değişen hisler... Keyifli Okumalar...💚💙