Yazdım sildim. Yazdım sildim. Ve sizlere sonunda bir bölüm getirdim.
Bölüme geçmeden önce küççük bir duyuru yapayım📢 Bu bölümü yayımladıktan sonra gelecek bölümle ilgili kısa bir kesit atacağım😈
Ve yeni bölüm yetişirse şayet Pazartesi gelecek🙏
İlginiz, sevginiz, desteğiniz, oylarınız, yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum❤
Keyifli Okumalar...🌸💙
Leyla'dan;
"Senin ağzına, yüzüne, gözüne ne oldu mavişim?" dedim şaşkınlıkla Alihan'a bakarken. "Hem bu kılık kıyafet ne Allah aşkına? Senin ne işin var burada?"
"Dövdüler beni anne." dedi küçük Emrah moduna girerek. "Benden namusumu istediler. Vermem dedim dövdüler."
Göz devirip kafasına patlattım bir tane. Salaktı falan ama... Aması yok işte oğlum salaktı. Alihan'da böyle bir tipti işte. Atsan atılmaz satsan satılmaz olan türdendi.
Ve şairin tam da burada aklına yılın efsane espirisi gelir:
Satılır sayılır Letgo ile kolay satılır. Çek, yükle, mesaj at, Letgo ile kolay sat. LETGO!
"Alihan kim gelmiş?" diye bağıran Canan ablayla Alihan'ı itekleyip içeriye girdim. "Ben geldim!" diye şakıdım neşeyle. "Gönüllerin birincisi, kızların en zekisi, sarışınların en güzeli geldi."
"Gel deli kız. Mutfaktayız." diye bağırdı karşılık olarak Canan abla.
Hızla ayakkabılarımı çıkartıp mutfağa uçtum. Bakın dikkatinizi çekerim. Koştum değil uçtum. Söz konusu yemek olunca ben de akan sular saygı duruşuna geçer.
Masanın başında sarma saran kızçelerime baktım. Asya, Nefes ve Canan ablanın yanına gidip kızçelerimin yanaklarına minik bir öpücük kondurdum.
Saçmalamayın! Tabii ki de onları bana iş yaptırmasınlar diye öptüm.
Zekilik annecim!
"Ayh!" diye bağıran ve elindeki yirmi yedi yerinden yırtmış olduğu sarma yaprağını fırlatan Nefes'e dehşete düşmüş bir ifadeyle baktım. Nimetti o vicdansız! Ne istedin yarpaktan? "Ay yemin ederim şimdi yolacağım ha! Bu ne be? Bir düzgün açılmadı kör olasıca!"
He, sarma yaprağıyla kavga ediyormuş. No problem!
Canan Abla'nın yanında ki sandalyeye oturup sarılmış olan sarmalara göz gezdirdim. İki tencere sarmışlardı vallahi. Helal olsun kızçelerime!
Yalnız bu kızlar çok mu becerikli baa mı öyle geliyi? Hayır canım ne münasebet! Bende becerikli, maharetli bir kızçeyim de işte göstermiyorum. Maazallah nazar falan değer. Gözlere gelirim. Allah korusun yani.
"Şimdi Canoş temizlik yapmayacak mıyız biz kız?" diyen Alihan ne ara gelip sarma sarmaya başladı bilmiyorum. Bu çocuk kadınlar gününe gide gide iyice aşmıştı kendi ya hadi hayırlısı! Yalnız benden de güzel sarıyordu ha! Naled çocuk! Sen nereden öğrendin bunu? Bunu bana nasıl yaparsın ha?!
Alihan'a öfke is loading...
Saçmalamayın! Ben beceriksiz falan değilim taaam mı?
Sadece biraz, azıcık, miniminnacık, gıllicik yapamıyor olabilirim. Ama bakın kesinlikle beceriksiz değilim!
"Yapmayacağız Alihan." diyen Canan ablaya 'What didin gülüm?" dercesine baktım. Ben buraya temizlik yapmak için gelmiştim! Ben temizlik yapmak için doğmuştum! Ne demek no temizlik? Harcarım ulan ben adamı! O elindekini yere bırak evlat!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİ MAHALLESİ
Roman pour AdolescentsÇocukluktan beri arkadaş olan 4 kız ve 4 erkeğin dostluğu... Ve zamanla değişen hisler... Keyifli Okumalar...💚💙