1. BÖLÜM

51.5K 1K 298
                                    

Keyifli Okumalar...💙❄

Leyla'dan;

Telefonuma gelen ard arda mesaj sesleriyle gözlerimi açtım. Sabah sabah bu kadar mesaj reva mı ya? Oflayarak sarı saçlarımı geriye attım ve uzanıp komodinin üstünden telefonumu aldım. Alihandro'mun açmış olduğu WhatsApp grubumuza girdim.

FaniFinFonlar😝

Asya Hun Devleti: Günaydın millet :)

Nefessiz Nefes: Günaydın çiçeklerim🌸

Emel'im: Gün ayalı çok oldu ama yine de siz bilirsiniz.

Uğur'suzum: İş yerinden selamlar👋

Ömer'im: O ne lan amk? Yaşlı amcalar gibi.

Ömer'im: Pardon kızlar. Günaydın bu arada.

Alihandro'm: Gün yıldız😂

10nur: Kendi yaptığı espiriye kendi gülen salak! Günaydın.

Ben: Günaydın diycem de afedersiniz kargalar daha şeyini yemedi be. Ne bu enerji?!

Alihandro'm: Ay! Uyandırdık mı kül kedisini? Tüh! Üzüldüm.

10nur: Alihan! Kaşınma!

Alihandro'm: Kaşısana beni onurum gururum😂

10nur: Sen dün alkollü araba kullandın dimi?!

Alihandro'm: Yok benzinli kullandım onurum.

10nur: Sen dükkana gel ben sana göstereceğim benzini alkolü! Arabanın kaportasını çizmişsin hayvan herif!

Ben: Şuraya olaya Fransız kalan bir  ben bırakıyorum...

Alihandro'm: Mavişim sen istesen de Fransız kalamazsın çünkü sen Türksün.

Ben: Alihandro'm hamam böcekleri bile kafası kopunca 7 gün yaşıyormuş sen bu zekayla bu yaşa gelmiş, bir de üniversiteye gidiyorsun. Büyük beceri👏👏

10nur: Leyla vurdu gol oldu!👏👏

Nefessiz Nefes: Asya hadi! Kızım yarım saattir seni bekliyorum.

Asya Hun Devleti: Geliyorum Nefes.

Ömer'im: Nereye?

Nefessiz Nefes: Alışverişeeee

Ben: Ne? Bensiz? Alışveriş?

Ben: İnşallah taksiye paranız yetmez. İnşallah girdiğiniz mağazada indirim yoktur. İnşallah beğendiğiniz elbisenin içine sığmazsınız. İnşallah aldığınız elbise defolu çıkar. İnşallah ayaklarınız ağrır.

Alihandro'm: Ben bir yerden sonra kaçırdım 😱

10nur: Sen gel. Ben seni götürürüm sarışın.

Ben: Yok Mavi Boncuğum. Ben almayayım alana da mani olmayayım. Seninle en son ki alışverişimiz daha dün gibi aklımda...

Aklıma gelen anıyla gülümsedim...

6 Ay Önce;

"Leyla hadi! Ağaç oldum burada. Birazdan kök salacağım."

Onur'un bağırmasıyla dudağıma sürdüğüm kırmızı rujum taşmıştı. Sinirle mendil alıp sildim.

"Geliyorum Onur! Patlama iki dakika ya!" diye bağırdım içeriye.

Kardeş olacak kalleşlerim beni ve Onur'u bırakıp pikniğe gitmişlerdi. Dün de ben hasta hasta yatarken beni bırakıp alışverişe gitmişlerdi. Benim üzüldüğümü gören Onur da önce alışverişe sonra da bizimkilerin yanına gitmeyi teklif etmiş ve bende kabul etmiştim.

SEVGİ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin