57. BÖLÜM

5.6K 269 112
                                    

Bu bölümü; desteğini, ilgisini, sevgisini, kalbimde ve yanımda hissettiğim tüm okuyucularıma ithaf ediyorum💞

Umarım bir gün, bir yerlerde karşılaşıp uzun uzun sarılır ve bol bol sohbet ederiz🙏 Sizi seviyorum❤

Keyifli Okumalar...🌸💙

Asya'dan;

Uykulu gözlerle masadan kalkıp ellerimle yüzümü sıvazladım. Dün gece geç saate kadar Alihan ile mesajlaşmış, onun öğrendiği yeni dedikoduları tartışmıştık.

FBI ajanı gibiydi. Nerede dedikodu var, anında buluyordu!

Esneyerek odama geçtim. Yatıp biraz uyumayı düşlerken komodinin üzerindeki telefonum titredi. Adımlarımı oraya yöneltip telefonumu aldım. Bir mesaj vardı. Ekran kilidini açtıktan sonra bildirime tıkladım.

Kimden:
Şapşal Sevgilim: Günaydın kiraz çiçeem:) Hazırla bohçanı, seni kaçırmaya geliyorum. :-*  (13.23)

Mesajı gülümsememe sebep olurken parmaklarımı klavyenin üzerinde hareket ettirdim.

Kime:
Şapşal Sevgilim: Günaydın mavişim:) Ve nereye kaçırıyorsun, beni? (13.24)

Birkaç saniye bekledikten sonra telefonun ekranını kilitleyip komodinin üzerine koydum. Kesin yine telefonun başında uyuyakalmıştı geçen sabah ki gibi. Geçen sabah Alihan'a günaydın mesajı atmıştım. Geri dönüş yapmıştı. Fakat sonrasında 'Bugün ne yapıyoruz?' diye mesaj atmıştım. Lâkin telefonun başında tam 2 saat 40 dakika 39 saniye beklemiştim. Alihan iki hatta üç saatin sonunda cevap vermişti mesajıma. Mesaja geç cevap vermesinin sebebiyse telefonun başında uyuyakalmasıydı.

Hakan Altun telefonun başında çaresiz beklerken benim şapşal sevgilim uyuyordu!

Where is the adalet?

Tam yatağıma kurulup Alihan'ın da uyuşmuş olma düşüncesiyle uyuyacakken mesaj sesiyle irkildim ve doğrulup telefonu elime aldım. Mesaj Alihan'dandı. Hayret ettim. Geçen sabah bayağı bir trip attığım için telefonun başında nöbet tutuyordu sanırsam. Bu düşünceme gülümsedikten sonra mesajı okudum.

Kimden:
Şapşal Sevgilim: Sürpriz sürpriz sürpriz aşkımmm. ;) 10 saniyeliğine ciddi bir Alihan oluyorum ve 'hazırlan kadın, seni bekleyemem' diyip olay yerini terk ediyorum yavuklum :)  (13.25)

Kime:
Şapşal Sevgilim: Gülben Ergen olmayı bırak şapşal sevgilim. Nereye gidiyoruz onu söyle? Ona göre hazırlanacağım. ;)  (13.25)

Kimden:
Şapşal Sevgilim: Gülben Ergen ben yetişkin eveveve :)  Hüseyin Usta'ya gidip bir Adana kebap gömeceğiz alt tarafı kiraz çiçeem. Öyle çok da şaapmana gerek yok. (13.26)

Gözlerimi devirdikten sonra kısaca bir 'Tamam' mesajı atıp ayaklandım. Ayaklarımı sürüye sürüye dolabımın önüne geldikten sonra dolabın kapağını açıp yarı uykulu gözlerimle ne giyebileceğime baktım. Fakat bana göz kırpan gümüş gri mini şortumla beyaz ince askılımı görünce sırıttım.

Ey Alihan!

Sen misin beni kıskanmayan?

Ben ki yılların Bayan Asya Hun Devleti! Sana kıskançlık nasıl yaşatılırmış göstereceğim! Bekle beni şapşalım. Yavuklun geliyor...

****

"Ben çıktım, yenge." diye bağırdım hafifçe mutfağa doğru. Yengemin 'Tamam' demesiyle beyaz spor ayakkabılarımı giydim. Doğrulduktan sonra salık bıraktığım sarı saçlarımı omzularımdan geriye doğru ittirdim ve kapıyı açtım. Tam adım atacağım sırada Alihan'a çarptım. Burnum Alihan'ın göğsüne sert bir iniş yaparken hızla geriye çekilip burnumu tuttum.

SEVGİ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin