DUYURU!

3.6K 129 35
                                    

Öncelikle yeni bölüm olmadığı için üzgünüm. Hepinizden özür dilerim bu konuda🙏

Arkadaşlar,

Ben bu platforma katılalı bir sene ya oldu ya olmadı. Fakat hiçbir kurgum da 'Ben en mükemmelim. Ben en iyiyim. En iyi yazar benim.' gibi cümleler kullanmadım. Kendimi ulaşılmaz, burnu havada, egoist biri olarak da göstermedim. Ben ne isem oydum. Lütfen siz de olduğunuz gibi davranın.

Bu akşam İnstagram'dan şahsıma edilen küfür ve hakaretten dolayı sinirlerim tepeme çıkmış durumda. Ki beni bilenler bilir ben kolay kolay sinirlenen biri değilim. Ama her insanın bir bam teli, sabrının taşma süresi vardır. Keza benimde bam teli basıldı ve sabrım taşmış durumda!

Şahsıma ve kurguladığım kitaplarıma edilen hakaretin hiçbirini kabul etmiyorum!

Ben bu hikayeyi ya da diğer kurgularımı yazarken hiç kimsenin kafasına silah dayayıp 'Bu hikayeyi okuyacaksınız!' demedim. Veyahut kimseye özelden 'Hikayeme bakar mısınız?' gibi mesajlarda atmadım. Hikayelerime oy sınırlaması dahi getirmedim. Ben hayal dünyamda kurdum ve yazıya döktüm. Sizler kendi iradenizle okuyup beğendiniz. Kendi iradenizle yorumlar yazdınız iyi veya kötü.

Size en başında da söylediğim gibi küfür olmadığı sürece iyi veya kötü yorumlara açığım. 'Beğenmedim' dediğiniz de tek kelime etmem. Çünkü bu sizin kendi görüşünüz. Bana güzel veya iyi gelen şeyler size güzel gelmez mesela.

Buraya İnstagram adresimi bırakmamın sebebi hikayelerimle ilgili sorularınız olursa ya da gelecek bölümün kesitlerini merak ederseniz diye bırakıyorum. Ki görüyorum ki bunu da yapmayacağım artık.

Bir çoğunuz yorumlarınıza verdiğim cevaplarla beni az çok tanımıştır. Ben normalde bu hikayemde ki Alihan gibi şen şakrak biriyimdir. Fakat  yaşadığım bu durum sinirlerimi acayip germiş durumda.

Seviyesini düşürüp sonra onunla aynı seviyeye inmedim diye bana hakaret ve küfür yağdıran insana diyecek hiçbir şeyim yok. Beni tongaya düşürmeye çalışırken aslında kendisi büyük bir tongaya düştü bundan da haberi yok.

Hiçbir kötülük kimsenin yanına kâr kalmaz. Ben bunu bilir, bunu söyler, buna inanırım.

Her neyse...

Yeni bölümün yarısı bitmiş durumda şu sıralar zor günler geçiriyorum. Fakat elimden geleni yapıp yarına yetiştireceğim bölümü İnşaAllah🙏

Normalde böyle üzücü bir duyuru yapmak istemezdim fakat lütfen iyi niyetimi suistimal etmeyin!

Sizi seviyorum💕

SEVGİ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin