36. BÖLÜM

7.4K 326 15
                                    

Günaydın bayram şekerlerim!🍬😂

Normalde dün akşam yayımlayacaktım bölümü fakat internet problemi yaşadım. Elde avuçta kalan son internetimle yayımlamayı denedim hatta ama olmadı hshshsksj 😁

Not: Bölümü ayakta okumayınız! Düşebilirsiniz hshshjsj

Multimedia: Leyla ve Onur temsili💙

Keyifli Okumalar...💙🌸

Leyla'dan;

"Arkadaşlar yeni asistanım Buğra Açıköz. Kendisi bu sene yeni yapılacak olan buzda dans yarışmasına içinizden en iyiyi seçmemde yardımcı olacak ve o kişinin yarışmada partneri olacak kişi."

Canan Abla'nın kuzeni Buğra siyahlarını bana dikmiş bakarken ben öylece Serpil Hocanın söylediklerini dinliyordum. Allah'ım istemediğim ot burnumun dibinde bitiyordu. Çip mi taktılar bunlar bana anlamıyorum ki? Nereye gitsem arkamdalar hep! Kızlar ağızlardan su akıta akıta Buğra'ya bakarken ben duvara bakıyormuşçasına hissizdim.

"Hocam?" diyen Mert'e çevirdim gözlerimi. "Peki seçtiğiniz kişi erkek olursa... Yine partneri bu asistan mı olacak? Hani kız asistanınız yok ya." demesiyle güldüm.

Haklı bir soruydu. Sadece kızlar dans etmiyordu. Erkeklerde vardı sınıfımızda. Mert bu sınıfta kızlardan daha iyi anlaştığım biriydi. Mert'le gözlerimiz kesiştiğinde göz kırptı. Kendisi sulu bir tip olsa da bana karşı her zaman kardeşten öte gitmemişti. Yakınımda olduğu için omzumu omzuna çarptım. Güldü.

"Hayır!" diyen ismi lazım değil baş harfi Buğra'nın tok, sinirli ve gür sesini duyunca hafifçe irkildim. "Buzda dans yarışmasına sadece kızlar katılacak. Yani..." deyip gözlerini bana çevirdi. Ukalaca gülerken kaşlarımı çattım. "Kızlardan seçim yapılacak. Ha, ama sen çok istiyorsan seni bale yarışmasına sokarız artık."

Sınıftaki gereksiz listesi gülerken ben kaşlarımı çatmış Buğra'nın yüzüne bakıyordum. Serpil Hocaya dönüp bir şeyler söyledikten sonra ellerini çırptı. "Erkekler bu ders boş. Kızlar sıraya! Hadi hadi!"

"Ay çok yakışıklı değil mi?" diye gereksiz bir heyecanla konuşan Çilli'ye baktım. Yoo, değildi. Sevgilim Mavi Boncuk daha yakışıklıydı bi'kerem.

"Ay! İnşallah beni seçer. Taş gibi adam vallahi." İnşallah inşallah Çilli. Kurtulurum senden bari.

Kafiye şey ettim, gördünüz mü?

"Eveet! Sırayla başlayalım. Sen..." dedi Buğra işaret parmağıyla Melis'i göstererek. Hayret! Beni seçmemişti. Melis saçma bir heyecanla yanına gittiğinde diğer kızlarla kenara oturduk.

Gözlerimi dün akşam yatmadan önce tırnaklarıma sürdüğüm siyah ojeye çevirdim. Aferin bana! Güzel sürmüşüm. Sıkıntıyla sessizce ofladım. Sevgilim mavi boncuk ne yapıyordu acaba şimdi? Özlemiştim vicdansızı.

Umarım Buğra'yı burada görmezdi. Kan çıkartırdı vallahi. Ay genç yaşta sevgilime temiz çamaşır götüremezdim ben.

"Sıra sende sarışın." diyen Buğra'nın sesiyle başımı kaldırıp ona baktım. Siyahları bende olsa da bir umut etrafıma baktım. Kızların da gözü bendeydi. Tövbe bismillah.

Benden başka doğal sarışın da yoktu ki sınıfta lanet olsun. İki tane kız vardı onların da dip boyası gelmişti annecim!

İstemeye istemeye kalktım. Dans etmekten soğutmuştu beni daha ilk dakikadan.

"Umudumuz sensin Leyla!" diye gereksiz bir heyecanla bağıran Mert'e gözlerimi devirip dil çıkardım.

Buğra'nın karşısına geçtiğimde ifadesiz ve bıkkın gözlerimle ona bakarken o dudaklarının sağ kısmını yukarıya doğru kıvırdı. Ellerini belime dolamak için uzattığı sırada kaşlarımı çatıp geri çekildim.

SEVGİ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin