13.4

737 38 5
                                    

POV Indy

Een aantal keer laat Shawn me zien hoe hij wil dat ik in het bed ga liggen. Echt als er iemand perfectionistisch is, is het mijn man wel. Hij is enorm gedreven om de perfecte videoclip te maken, wat ook niet gek is natuurlijk.

"Do it again," zegt Shawn lachend, "I'm gonna look at the camera footage how it looks." Geduldig wacht ik af tot de muziek gaat spelen. Als ik in Shawn's richting kijk, zie ik hoeveel mensen er naar mij aan het kijken zijn. Er zijn minstens twintig mensen die hun ogen op mij gericht hebben en ik krijg er meteen de kriebels van.

Ik probeer mijn gedachten even uit te zetten en doe wat Shawn van mij verwacht. Ik kruip achter het bed vandaan en ga liggen zoals we besproken hebben. "Yes, Indy! That's good!" Hoor ik hem roepen vanachter de camera.

"I'm lightheaded." Hoor ik Shawn dan tegen Conor zeggen.

"You okay?" Vraagt Zubin, één van Shawn's bandleden, meteen. Ik kijk geschokt hun kant op als ik het gesprek hoor.

"My head is just like," even neemt hij een korte pauze in zijn zin en kijkt mij aan, "if I pass out there's nothing wrong, okay. Indy is so amazing, I just don't think I can handle it anymore."

"It's a great video if you pass out." Lacht Zubin.

"Yeah, just don't stop recording if I pass out. Don't call the ambulance, just record it." De hele groep begint te lachen, maar ik zie dat Shawn lijkbleek wegtrekt. Ik klim het bed uit en kom bij de rest staan.

"Hey, are you okay?" Vraag ik hem terwijl ik met mijn hand over zijn schouder wrijf. "Yeah, I'm just a little bit nervous, that's all."

"Why don't you play something on the piano? You can teach me the chords." Hij knikt en loopt meteen naar de grote vleugel. Nog altijd in dezelfde outfit volg ik shawn. Hij is op het krukje gaan zitten en zijn vinger spelen meteen de melodie van het nieuwe liedje.

Ik ga achter hem staan en let goed op elke beweging die hij maakt met zijn vingers. Maar al snel word ik afgeleid en volg ik de aders in zijn arm. Bij elke vingerbeweging beweegt zijn armspier iets. Het is fascinerend om ernaar te kijken. Zo fascinerend dat ik niet eens hoor dat Shawn vraagt of hij het nog een keer voor moet doen.

"Indy?"

"Oh sorry, what did you say?" Vraag ik hem blozend. "Nothing," zegt hij als hij zijn hand op mijn heup legt en me zo op zijn schoot trekt, "thank you, for being here for me. And helping me with this videoclip."

Ik begin te lachen en pluk eventjes aan zijn shirt. "I can't let you lay down in a bed with a super model, right?" Zeg ik lachend.

Hij schudt lachend zijn hoofd en drukt zijn lippen dan kort op die van mij. "Are you ready to film the scene?" Vraag ik hem als ik mijn hand door zijn haar haal. "Yeah, Let's do this, but don't be too sexy or I'll pass out."

Als ik opsta en richting het bed wil lopen, slaat hij me op mijn kont. Als ik me naar hem omdraai staat hij me met schitterende ogen aan te kijken. "Idiot." Zeg ik zachtjes.

"Love you too."

Na nog een aantal keer geoefend te hebben met in het bed klimmen, is het dan toch tijd voor het echte werk.

Ik zit zo klein mogelijk verstopt achter het bed, het doet best pijn aan mijn buik, maar daar probeer ik gewoon niet aan te denken. Hopelijk zien ze me niet op de camera anders moet alles opnieuw. Shawn zit nog achter de piano, maar loopt naar het bed toe zodra de muziek begint te spelen. Daar trekt hij zijn vest uit en gaat op het bed liggen. Ik zie de camera boven het bed verschijnen en dat is voor mij het teken om op het bed te gaan liggen. Ik sta op, ik voel een enorme pijn in mijn buik door de rare houding, maar ik zet door en ga dan zo snel mogelijk op het matras liggen met mijn rug naar Shawn toe. Precies zoals hij het wou.

"Oh, I'm good at keeping my distance, I know, that you're the feeling I'm missing." Zingt hij met het liedje mee. Ik voel zijn warme adem op mijn rug, zelfs vanaf deze afstand. Al snel hoor ik dat de camera weer afstand neemt en Shawn staat op uit het bed. "Yes, we got it!" Roept Andrew.

-
TOUR GROUP CHAT:
Conor:

Alessia: Wow Indy you look bomb😱😍
Alessia: Did you even give birth, wow
Brian: Oh hell yeahh she did
Brian: She's beautiful
Shawn: Told ya @Indy
Indy: Haha thanks Aless
Brian: What about me?
Indy: Thank you Bri❤️❤️
Brian: You're welcome❤️
-

They're Like Us [Part 3]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu