POV Indy
Met Reece loop ik naar de twee jongens toe. Zodra Connor zich naar mij omdraait en realiseert dat ik voor zijn neus sta, rent hij op me af. "Indy, what the fuck are you doing here?!" Roept hij ondertussen. Hij geeft me een knuffel een een walm van alcohol betreedt mijn neus. "I got invited," leg ik uit, "what are you doing here?"
"Shawn got invited too," vertelt hij, "so that's why we're here."
Meteen voel ik een hele oplichting door mijn lichaam. Zij zijn dus hier omdat Shawn niet kon, want hij is natuurlijk aan het oppassen op de kinderen. Reece komt achter me staan en slaat zijn arm om mijn schouder heen.
Connor zet snel een stapje naar achter, maar dan steekt Reece zijn hand naar hem uit. "Reece Hawkins." Stelt hij zichzelf voor. De twee jongens stellen zichzelf ook voor en raken al snel in gesprek. Zo vertelt Reece ook dat hij een personal trainer is.
Sam moet tijdens ons gesprek ineens even weg omdat hij de telefoon op moet nemen, maar Reece, Eef, Connor en ik zijn nog diep in gesprek. Eigenlijk lachen we vooral om hoe dronken Connor is. Die jongen kan echt nog geen biertje drinken of hij is al aangeschoten.
We drinken allemaal nog wat wijn en praten over van alles en nog wat. Eerlijk gezegd heb ik niet heel erg opgelet tijdens het gesprek omdat Reece met zijn hand over mijn zij wrijft. Met enkel zijn wijsvinger maakt hij patroontjes over mijn blote huid. Lachend kijk ik omhoog naar hem en hij lacht naar mij terug.
Hij brengt zijn mond naar mijn oor en trekt me iets dichterbij hem. "You're so beautiful," fluistert hij, "and cute." Hij pakt mijn kaak vast en drukt zijn lippen weer tegen die van mij.
"I can't wait to go on a second date with you." Fluister ik naar hem. Hij lacht tegen mijn lippen aan en fluistert weer dat hij ernaar uitkijkt. Hij pakt mijn wand en we wikkelen onze vingers in elkaar. Kriebels schieten door mijn buik en mijn hart gaat te keer.
"Hey guys!" Hoor ik achter me.
Die stem.
Ik herken hem uit duizenden."Shawn?" Ik draai me om en ik zie daar Shawn staan. In levende lijve... Meteen wordt mijn verbaasdheid omgezet in boosheid. "What are you doing here? What about the kids?"
"Kids?" Hoor ik Reece vragen. Ik draai me om naar hem en zeg snel dat ik twee kinderen heb. Ik kan niet goed zien hoe hij reageert omdat ik me weer naar Shawn heb gekeerd. "They're at my mom's." Verklaard hij.
"You're being serious right now?" Vraag ik hem boos. "You wanted to see your kids. Now you have then you just drop them off at your mom's? You're such an idiot!" Roep ik boos. Iedereen op het feest draait zich nu naar mij, maar het boeit me niets. Shawn zegt helemaal niets, hij is zo stil.
"Shawnie?"
Ik kijk op en Camila legt haar hand op zijn schouder en kijkt mij dan aan. Dat is het moment dat mijn hoofd niets meer kon verwerken. Hij is hier serieus met haar? Hij heeft zijn kinderen bij zijn moeder gedropt en staat op een feestje met zijn nieuwe fucking vriendin.
"Are you kidding me, Shawn? You'd rather be here with her than with your children?" Hij geeft geen antwoord op mijn vraag. Ik rol me mijn ogen en loop weg. Shawn pakt me bij mijn pols vast en wilt het uitleggen, maar Reece stopt hem.
"Get your hands off my wife," waarschuwt Shawn, "I can talk to her whenever I want to." Reece begint te lachen en schudt zijn hoofd. "She doesn't want to talk to you."
Shawn en Reece geven elkaar een boze blik. Ik kan niet goed voorspellen wat er gaat gebeuren, maar iets in mij zegt dat Shawn en Reece gaan vechten. En als er iets is dat ik niet wil, is het dat Shawn en Reece gaan vechten...
Voorzichtig pak ik Reece' bovenarm vast en vraag of we weg kunnen gaan. Hij kijkt me aan en zonder verder nog iets tegen Shawn te zeggen, lacht hij naar me en pakt mijn hand vast om weg te lopen. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als onze vingers in elkaar verwikkelen.
"I would've kicked his ass." Zegt hij als we bij de groep mensen vandaan zijn. "Oh I'm sure of it." Lach ik.
JE LEEST
They're Like Us [Part 3]
FanficHet is eindelijk zo ver: Shawn Mendes The Tour 2019 gaat beginnen. Iedereen heeft er super veel zin in, maar toch heeft het getrouwde stel er een dubbel gevoel bij. Gaan Indy en Shawn het volhouden als Shawn op tournee gaat? En wat als hun tweede...