נקודת מבט סקאר:
"אני רעב!" ליאם צעק בקול קטנוני למדי. עברו כבר שעתיים או אפילו יותר נראה לי, מאז שג'ק היה פה.
בשעתיים האלו התעסקתי עם נשימות עמוקות ולהרגיע את עצמי בחדר הסגור הזה עקב הקלאסטרופוביה שלי. כי אני יודעת שאם אני אתחיל לפחד ולהילחץ אז התקף אסתמה יבוא ואין לי פה משאף שיוכל לעזור.
אבל מזל מאוד גדול שיש לי אחים כל כך חמודים שהם מנסים כל שניה להשיח את דעתי בעזרת משחקים מטופשים, בדיחות קרש כושלות במיוחד, חידות עם תשובה לא מובנת ועוד כמה כאלה.
"כמה זמן כבר לוקח לו להביא לי קפה שחור וחטיף גרנולה!? לא אכלתי כבר איזה שתיים עשרה שעות." ליאם אמר שוב וקולו מיואש ומתבכיין.
לפתע נפתחה דלת המרתף בחריקה איומה וצורמת. אני מרגישה בסרט אימה. וכמובן מי עמד בפתח? המפגר הראשי; ג'ק בלתי-נסבל אריסטו!
הסמים האלו שהמפגר הזה הזריק לי ללא ספק השמידו לפחות כמה עשרות אלפי תאים במוח שלי.
"אז מה? התגעגעתם אליי?" הוא שואל וסוגר עם רגלו את הדלת מכיוון שבידו הייתה קופסה יחסית גדולה טיפה.
הוא הניח את הקופסא על השולחן שרק עכשיו שמתי לב שנמצא בחלל הכמעט ריק הזה. מוזר."אם היית בא עם אוכל הייתי אפילו קופץ עלייך, אבל בגלל שלא הבאת אוכל אז לא." ליאם שוב אמר בשיא טיפשותו.
אני על פעם חושבת שהוא לא יכול להיות יותר מטומטם ממה שהוא אבל הוא מוכיח לי כל פעם מחדש שאני טועה."טכנית, כן הבאתי אוכל. אבל זה למשחק שלי שעומד להתחיל ברגע זה." ג'ק אמר וחיוך זדוני ותחמני עלה על פניו, כמה שבא לי לתלוש לו את החיוך הזה מהפנים.
"אנחנו לא מעוניינים במשחקים המטופשים שלך." דילן אמר בכעס ובקור, אם לא הייתי מכירה אותו, רוב הסיכויים שהייתי קופאת מרוב פחד, הקול שלו פשוט מלחיץ לפעמים.
"אתה יודע שלא שאלתי, אני הודעתי." ג'ק אמר והוציא מהקופסה שתי קופסאות קטנות של מקדונלס ובקבוק של משקה אלכוהולי עם כמה כוסות קטנות.
"אז המשחק הולך ככה; אני אשאל שאלות כלליות, שזה בעיקר ידע כללי נרחב, כל אחד בתורו יצטרך לענות לי על השאלה.
אם תענו נכון, אז כל הכבוד. אבל אם תטעו, תקבלו חתך מהסכין הקטנה שלקחתי מחגורתה של סקאר.
השניים שיזכו במירב הנקודות, יקבלו את ההמבורגרים האלו, והשניים האחרים יהיו רעבים ופצועים." ג'ק אמר ועל פניו פרצוף שטני. אוי אלוהים כמה שאני שונאות אותו כרגע.
אני פשוט המומה, זה אכזרי.השתיקה של כולם אמרה לי שגם הם מופתעים כמוני. הוא מנסה לגרום סכסוך בין האחים.
"טוב, אני אשער את השתיקה שלכם כהסכמה.
אני אתחיל איתך, ליאם, נכון? אז השאלה שלי היא כך; מתי התרחשה המהפכה הצרפתית?" ג'ק שאל את ליאם את השאלה שעל פניו חיוך ערמומי. מאיפה הוא הפליץ את השאלה הזאת?
YOU ARE READING
𝚃𝚑𝚎 𝙲𝚘𝚋𝚛𝚊
Action☆הושלם☆ מקום #1 במתח בתאריך- 14.11.18, 20.4.20 מקום #1 באהבה בתאריך- 7.4.19 מקום #1 באקשן בתאריך- 16.4.19, 12.03.20 "תיכנסי למועדון כאילו את סתם רוצה לדפוק את הראש ולא להרוג אף אחד, אוקיי?" אני אשתדל.