פרק 49

4.2K 287 129
                                    

נקודת מבט סקאר:

"אני אשמח לקבל את אחי הגדול בחזרה." דילן הוא זה שפצה את פיו ראשון והייתי די מופתעת מזה שהוא דווקא זה שהגיב ראשון, למרות כל הסיפור עם בת הזוג שלו וג'קסון.

"כנ"ל, אבל בתנאי שלא תהיה כזה חרא." ליאם גם אמר וחייך לג'קסון וג'קסון החזיר לו חיוך רחב.

אחר כך כולם השתתקו וחיכו לתשובה שלי, ידוע שאני היא זו שנפגעה הכי הרבה מג'קסון.

"גם אני התגעגעתי אלייך, תחת גדול. אבל אם תעז לגעת בי שוב מבלי שארצה, אני מבטיחה לך שאסרס אותך." אמרתי בזעם אבל אחר ציחקקתי בגלל המבט שהיה על פניו.

"גם אני התגעגעתי אלייך מאוד חתיכת בבון גדול שכמותך, ואל תדאגי אני לא אגע בך שוב לעולם מבלי רשותך." הוא אמר באמת ראיתי בעינייו שהוא מתנצל על מעשיו.

"וואו, זה מחזה פשוט נוגע ללב. אבל כמה חבל שאין לי אחד כזה." ג'ק אמר ואף אחד מאיתנו לא שם לב שהוא נכנס בכלל לחדר.

"סקאר, מה את חושבת על הבגדים שלי? הם מוצאים חן בעינייך?" ג'ק שאל בהתגרות ואני באתי לזנק כדי לקפוץ עליו אבל ישר נפלתי על ישבני עוד לפני שהספקתי בכלל ליישר את רגליי. גם כן האזיקים האלו.

"חתיכת מטרידן מסריח שכמותך! כשאני אשתחרר מהאזיקים המציקים האלה אני אכסח לך את הצורה והדבר האחרון שתראה זה אותי, יורקת לך על הפנים המגעילות האלה שלך." אמרתי כולי רותחת מעצבים.

מבפנים לא התכוונתי לשום מילה.

"אחות, כשאת עצבנית את ממש קשוחה." ליאם אמר בהתפעלות ובשעשוע.

"אתה זה שבילית איתה שלושה ימים שלמים לבד אחרי שהיא ברחה מהמקום הזה? לא, אני הייתי שם והקשבתי לכל האיומים שלה. חשבתי שבלילה היא תמכור את נשמתי לשטן." דילן אמר גם הוא בשעשוע ובפחד ציני.

"אני כל כך שמח שאני עדיין זוכר אותך עם שתי צמות ושומן ילדות בלחיים." ג'קסון אמר גם הוא בשעשוע.

"אני רואה שכל הבדיחות פה על חשבוני, מקודם קראתם לי בכל שמות משפחת הקופים ועכשיו את קוראים לי שטן וילדה עם שתי צמות ושומן מופרז בלחיים. ממש הבילוי המשפחתי המוצלח ביותר שהייתי בו.

כולם צחקו כאילו הדבר שאמרתי הייתה הבדיחה הכי מצחיקה בעולם. חוץ מג'ק הורס השמחות כמובן.

"רוצים אני גם אביא לכם גם קפה ועוגיות? בחיים שלי לא שמעתי צחוק במרתף הזה או שיחה כזאת." ג'ק אמר ומבט בלתי מפוענח על פניו.

"אני רוצה קפה שחור שתיים סוכר ואם אפשר אז אני רוצה גם כפית, ושהעוגיות יהיו מגרנולה, אני התחלתי לשמור על אורח חיים בריא. נכון, דילן?" ליאם אמר בשיא טיפשותו.

"אם אורח חיים בריא זה להזמין בכל יום לפחות חמש פעמים ג'אנק פוד, אז כן." דילן אמר ושולח מבט שובב לאחיו התאום.

"אתם כאלו נינוחים, ועוד לא התחלנו את המשחק שלי, שלא לדבר על היום. יש לי עוד שתי הפתעות שהן שמורות לסוף היום." הוא אמר עם חיוך שטני ומבחיל.

הרגשתי את הבחילה עולה במעלה גרוני, המבט שלו פשוט הבחיל אותי, זה לא ג'ק שלי. זה רק הדמות שהוא מראה.
אני מקווה שההשערה שלי נכונה.

"רגע, זה אומר שאין קפה?" ליאם שאל שוב ובתגובה ג'ק יצא מהדלת.

כולם השתתקו במתח.

"כנראה הוא הלך להכין לי את הקפה שלי ולהביא לי את הגרנולה שלי. איזה אדם מקסים." ליאם אמר מפנטז על הגרנולה.

אני, ג'קסון ודילן הסתכלנו אחד על השני. אם הידיים שלנו לא היו קשורות היינו דופקים את היד בראש.

ליאם הוא ללא ספק דביל.

שבוע טובבב!!!
העלתי ישר אחרי ההבדלה (שומרת שבת) כי לא הפסקתן לחפור לי😑
סתם, אני פשוט חולה עליכםםם💗💗💗
הפרק הבא יעלה ברביעי או אפילו לפני.
מקווה שאהבתם תהנו❤

𝚃𝚑𝚎 𝙲𝚘𝚋𝚛𝚊Where stories live. Discover now