נקודת מבט סקאר:
"תכווני יותר טוב." ג'ק אמר לי בזמן שהחזקתי בידי בקשת וביד השני את החץ.
"כאילו אתה יודע לכוון יותר טוב." מילמלתי לעצמי ושחררתי את החץ.
החץ פגע בלוח. בול פגיעה.
"קדימה בלרינה, תראה לי איך מקצועניים עושים את זה, אף אחד לא יכול עליי." אמרתי בשחצנות האופיינית לי לג'ק.
אני חייבת להפסיק להיות משוויצנית, זה ממש מגעיל.
אבל זה יוצא לי לבד!
"כמה טמטום בבן אדם אחד, סקאר האם היית בתור לחלוקת הטקט?" ג'ק אומר זורם איתי במוד של העקיצות ותוך כדי לוקח חץ מקופסאת החצים.
"לא הייתי צריכה לעמוד בתור, קיבלתי ראשונה." אמרתי מצחקקת ומתיישבת לי על השולחן שלידי קופסאת החצים.
"אולי עמדת בתור הלא נכון, כי היה ממש עמוס בתור לקבלת הטקט, ובצד השני היה את הטור לקבלת טמטום, כנראה שהיית עסוקה מידי בלהשוויץ והלכת לתור הלא נכון." ג'ק אמר מחזיק את הקשת בידו האחת ובידו השניה מותח את החץ ומכוון אותו לעבר המטרה.
ג'ק שיחרר את החץ, והחץ פגע בלוח. בול פגיעה!
"לא נראה לי, דווקא מלא התחננו להחליף איתי ולהיות הם ראשונים, והם אמרו: סקאר המהממת, הנהדרת, המוכשרת, היפה, החכמה, האינטיליגנטית, ומושלמת ללא רבב, האם תוכלי בבקשה להחליף עימנו בתורך?" אמרתי בדרמתיות ושמעתי את קולו המצחקק של ג'ק.
הצחוק שלו זה בין הדברים הכי יפים ששמעתי בחיי.
"תגידו זה מה שאתם עושים בזמנכם החופשי? יורדים אחד על השני או עוקצים אחד את השני או אפילו מחמיאים אחד לשני? אני כבר לא בקצב." שמעתי את קולה של ליזה מכניסת האולם.
"רוב הזמן, כן." ג'ק אמר וניגש להניח את הקשת.
ג'ק התיישב לידי על השולחן ואחז בידי, סובבתי את מבטי אליו וחייכתי אליו, הוא החזיר לי חיוך גנוב קטן ואוהב וחזר למבטו הרגיל והאדיש.
"אתם זוג כל כך חמוד!" ליזה צעקה בהתרגשות.
זוג? ממתי אנחנו זוג?
"אנחנו לא-" התחלתי לומר ולהסביר אך קטעו אותי.
"בוס, יש עכשיו פגישה חשובה עם היושבי ראש האחרים, הם רוצים מאוד לדון על הנושא החדש." חייל של ג'ק נכנס לחדר והתנהג ודיבר כמו בובה שאומרים לה מה לעשות.
תראו סימן חיים כלשהו, הם מתנהגים כמו בובות על חוטים.
"אוקיי, תישאר פה, תילמד מהמומחית שלנו לצלפות, היא תלמד אותך הכל." ג'ק אמר מסתכל אליי עם חיוך משועשע מבלי שהחייל יראה ואני מחזירה לו מבט עצבני על זה שהעז לצחוק עליי.
הוא עוד ישלם על זה.
ג'ק יצא במהרה מהאולם ואני הלכתי במהרה כדי לאסוף את החצים מהלוח כדי שאני אוכל ללמד את החייל.
שלפתי במהירות את החצים שפגעו שניהם באותה נקודה, והסתובבתי כדי לחזור ולהניחם בתוך הקופסא שלהם, אבל אז ראיתי את זה.
ליזה התנשקה עם החייל.
"מה הולך פה?!" שאלתי צועקת והמומה.
"הו, סליחה ,סקאר, שחכתי להגיד לך בכלל, זה מקס הוא עושה ראפ מדהים ואנחנו ביחד שבועיים." ליזה דיברה במהירות האופיינית לה.
"השם שלך הוא סקאר?" מקס שאל נרגש.
למה הוא כל כך נרגש לעזעאל? אני לא ג'סטין ביבר או אריאנה גרנדה או משהו כזה.
"כן השם שלי הוא סקאר, אל תחשוב אפילו לרגע שהשם הפרטי שלי הוא הקוברה." אמרתי באדישות ובאיום טיפה.
הזמן איכות עם ג'ק לא עושה לי כל כך טוב.
פרק די מצחיק לדעתי ונחמד כזה😅
מקווה שאהבתם תהנו❤
YOU ARE READING
𝚃𝚑𝚎 𝙲𝚘𝚋𝚛𝚊
Action☆הושלם☆ מקום #1 במתח בתאריך- 14.11.18, 20.4.20 מקום #1 באהבה בתאריך- 7.4.19 מקום #1 באקשן בתאריך- 16.4.19, 12.03.20 "תיכנסי למועדון כאילו את סתם רוצה לדפוק את הראש ולא להרוג אף אחד, אוקיי?" אני אשתדל.