נקודת מבט סקאר:
"ליזה!" קראתי בקול לליזה מהסלון שהייתה בקומה העליונה בחדר שלה. אחרי שכל היום הייתי מוקפת באנשים בתוך הבית ועשינו כל מיני דברים לכבוד היום הולדת ליזה השאירה אותי בסלון והלכה ללמעלה ועכשיו אני פשוט לא מסוגלת לשבת יותר!
"אני באה! שק תפוחי אדמה שכמותך." שמעתי את קולה של ליזה ממקום יותר קרוב, שהוא לא הקומה למעלה. היא נמצאת במטבח?
"איפה היית? ולמה את לבושה ככה?" שאלתי את ליזה שהתקדמה לעברי היישר מהמטבח, לבושה בשמלה אלגנטית צמודה בצבע ירוק ססגוני, שפשוט נראתה עלייה מדהים.
"אני לבושה ככה בגלל שיש לך יום הולדת היום ועשינו כמעט את כל מה שתיכננתי לנו להיום, ועכשיו נשאר הדבר האחרון. אבל בשבילו את צריכה להתלבש יפה. אז קדימה, קומי על הרגליים אנחנו הולכות לעלות במדרגות, אך הפעם יש לי עזרה ממישהו מאוד מיוחד." ליזה אמרה ולבסוף חייכה חיוך צופן סוד.
"התגעגעת אליי?" שמעתי קול מוכר שלא שמעתי כמעט חודשיים.
"מייקל!" צעקתי בהתרגשות כשראיתי אותו מתקדם לעברי, הוא הביא לי חיבוק גדול ואני ניסיתי להחזיר אחד גדול משלי אך זו הייתה משימה די קשה בהתחשב בעובדה שיש לי בטן ענקית.
"אני הכרחתי אותו לבוא לפה כי זו היום הולדת שלך ועם כל הכבוד, אני בטוחה שאירופה תחכה לך." ליזה דיברה אליי בהתחלה ואחר פנתה אל מייקל עם מבט נוקב על פנייה.
מייקל טס לטיול באירופה לפני חודשיים בערך, בטענה שהוא רוצה לפתח שם קשרים בקשר לתוכנה החדשה שבנינו יחד במחשב.
"תגיד לי מייקל, האם הייתה איזו בחורה אירופאית יפה שתפסה לך מקום מכובד בלב?" שאלתי את מייקל בסקרנות בזמן שהוא וליזה עזרו לי לעלות יחד במדרגות.
"עדיין לא. אני כרגע נהנה מתקופת הרווקות שלי." הוא אמר בחיוך רחב ומשועשע. הגענו לחדר שלי וכשאני וליזה נכנסנו לתוכו הוא ירד בחזרה במדרגות. כנראה הולך לומר שלום לאימי ולאחיי.
"אני חייבת להתלבש יפה? אני דווקא ממש נהנתי להיות במשך שעה שלמה על הספה מבלי לעשות כלום אחרי שהרצת אותי ממקום למקום בבית." אמרתי מיואשת, הדבר היחיד שבא לי ליום הולדת זה לישון ולהתכרבל עם ג'ק. שאותו כבר לא ראיתי חמישה חודשים.
"הוא כבר לא מדבר איתי בשלושה ימים האחרונים. הוא שולח לי הודעות קצרות כמו; אוקיי, כן, בסדר.
אני יודעת שכנראה הוא עסוק אבל היום הוא בכלל לא עונה לי, ואפילו הוא לא שלח לי מזל טוב." אמרתי בעצב, מוחה דמעה שנפלה מעיניי והחליקה על הלחי שלי. ההריון הזה הופך אותי לכזאת רגשנית, לעזאזל איתכם הורמונים."אני אומר לך משהו ואת עומדת להקשיב לי טוב טוב. תפסיקי להילחץ מכל דבר. אולי הוא באמת עסוק, או שנשבר לו הטלפון או שהוא איבד אותו ולא הספיק לקנות חדש.
עכשיו את הולכת ללבוש שמלה יפייפיה בדיוק כמוך ואנחנו נרד למטה כי הכנו ארוחה ענקית לכבוד היום הולדת שלך וכל המשפחה פה.
ואם זה כל כך מפריע לך, נוכל לנסות להתקשר אליו בסקייפ בזמן הארוחה וזה ירגיש כאילו הוא באמת איתנו. מה את אומרת?" ליזה אמרה לי ברוגע כשחיוך על פנייה. שהיא רוצה, היא יכולה להיות המנחמת הכי טובה ביקום.
YOU ARE READING
𝚃𝚑𝚎 𝙲𝚘𝚋𝚛𝚊
Action☆הושלם☆ מקום #1 במתח בתאריך- 14.11.18, 20.4.20 מקום #1 באהבה בתאריך- 7.4.19 מקום #1 באקשן בתאריך- 16.4.19, 12.03.20 "תיכנסי למועדון כאילו את סתם רוצה לדפוק את הראש ולא להרוג אף אחד, אוקיי?" אני אשתדל.