פרק 47

4.2K 291 92
                                    

נקודת מבט ג'ק:

הגענו אל האחוזה שלי, יצאתי מן הרכב, וכעשיתי את דרכי אל תא המטען ראיתי את שני הרכבים של האנשים שלי חונים מאחורינו.

סימנתי להם עם ידי שיבוא ויקחו את "הסחורה" מתא המטען.

פתחתי את התא וראיתי את שלושת האחים מונחים בסרבול אחד על השני, פתחתי את אזיקייה של סקאר והייתי הראשון להרים אותה.

אחריי, שניים מהאנשים שלי שיחררו מהאזיקים את הממבה השחורה (דילן) והרימו אותו כפי שאני הרמתי את הקוברה.

אחר כך עוד שניים מאנשיי שיחררו את האנקונדה (ליאם) מהאזיקים והרימו אותו בצורה מסורבלת כמו שני אחיו האחרים.

העברתי את הקוברה לאחד משומרי הראש שלי, שהיה גם הנהג באוטו המסחרי הערב.

התקדמתי במהירות אל עבר השער הגדול של האחוזה בזמן שהאנשים שלי המחזיקים את בני משפחת בראון בידיהם מדביקים את הקצב.

אחרי דקות ספורות של הליכה ממושכת הגענו למרתף.
שם נמצאים כל האנשים שעדיין לא סיימו את החשבון שלהם איתי.

הובלתי את אנשיי אל החדר היחיד שהיה ריק מגופות שעוד לא נשרפו ואנשים שמתחננים שאני אחוס על חייהם בזמן שדם יוצר להם מכל מקום אפשרי בגוף.

זה החדר הכי נורמלי מבין כולם.

אנשיי הכניסו את שני האחים לתוך החדר המעופש ומסריח מדם קרוש וריקבון, וקשרו אותם באזיקים אל המוטות שהיו מחוברות את הרצפה.

השומר שהחזיק ביפייפיה שלי בא להכניס אותה גם לתוך החדר המזעזע הזה, אך עצרתי אותו.

היא באה איתי.

הובלתי אותו בחזרה ללמעלה ומבטו היה מבולבל לחלוטין.
בדרך ראיתי את ליזה נועצת בי מבטי שנאה על מה שעשיתי ועושה ברגעים אלו ממש. היא תירגע בעוד כמה דקות ומחר היא כבר תשכח מכל העיניין הזה. אני מכיר אותה יותר מידי טוב.

הגענו לחדר שלי שנמצא בסוף המסדרון של הקומה השניה.
הורתי לשומר להניח את סקאר על המיטה שלי ולצאת מהחדר, וכך הוא עשה.

הסתכלתי על דמותה היפה והרדומה של הבחורה שלי.
היופי שלה פשוט לא אמיתי, היא נראת כמו נסיכה מהאגדות.

השמלה שלה הייתה כולה מלוכלכת בגלל שהיא עברה הרבה טלטלות בזמן שהייתה בתא המטען.
החלטתי להוריד לה את השמלה, ולשים לה בגדים נוחים יותר.

הוצאתי מחדר הארונות שלי שנמצא בתוך החדר שלי, טישרט לבנה חלקה ומכנס טרניג שלי.
התקדמתי אל היפייפיה הנרדמת שלי והפכתי אותה בעדינות על גבה כדי לפתוח לה את הרוכסן בשביל לשחרר ממנה את השמלה הכבדה, המלוכלכת וההדוקה הזאת.

פתחתי את הרוכסן והורדתי לה את הכתפיות בזהירות, הפכתי אותה שוב אך הפעם על גבה, כך שפרצופה המנומנם נמצא לפניי. משכתי את השמלה כלפיי מטה וכשהורדתי ממנה את השמלה ראיתי שהיא לובשת חגורה שמלאה כולה בכלי נשק.

אנשים יקראו לה מטורפת אבל אני אקרא לה מוכנה מראש.

גופה הערום, הצנום אך החזק להחריד ומלא הצלקות נגלה לפני, החלטתי לא להסתכל יותר מידי והורדתי ממנה את כל שאר הדברים שענדה עלייה והלבשתי אותה בבגדים שהוצאתי ממקודם.

אני אכבד אותה ולא אסתכל יותר ממה שצריך. יש לי כבוד לנשים, אבל כל עוד הם לא מכבדות את עצמן ומתנהגות בצורה לא מכבדת, אז למה שאני אכבד אותן?

לקחתי אותה בידיי הפעם וירדתי איתה במעלית לקומת המרתף, התוכנית שלי הגיעה רק לחצי שלה. יש עוד חצי שלם להשלים.

פתחתי את דלת החדר בה נמצאים שני האחים שלה, ואני עכשיו רואה שהאח השלישי הצטרף לחגיגה.
הוא רימה אותי כמה וכמה פעמים והתנהג בצורה לא מכבדת בכלל כלפי נשים, שלא לדבר על היפייפיה שלי.

שלושת האחים היו ערים ומלוכלכים כולם בחליפות שלהם שלהם מליל אמש, עברו כבר כמה שעות מאותו הערב, אם אני לא טועה עכשיו שש בבוקר.

הנחתי את גופה העדיין רדום של סקאר על גב הקיר עם הריח הרקוב, וקשרתי את שתי ידייה באזיקים שמחוברים למוט הברזל שתקוע בקיר.

"אם נגעת בה או עשית לה משהו אני נשבע שברגע שאני אשתחרר מפה אני אעקור לך את שני העיניים ביחד עם הדבר הזה שלך שמחובר לך בין הרגליים." קולו של התאום הבוגר נשמע בחלל החדר והשמיע אחריו הד.

הוא הבין מהר מאוד שאני הוא זה שהחליף לה את הבגדים, הוא תמיד היה האח הנורמלי ביותר במשפחה הזאת.

הסתובבתי אליו באיטיות שחיוך זדוני על פניי, כמה שאני אוהב להיות בשליטה. כבר שנים שאני מחכה לראות את משפחת בראון חסרת אונים קשורה במרתף שלי.

אבא שלי היה גאה בי. לא שזה מזיז לי, כי הוא מת והוא היה חרא של בן אדם, ונהנתי בכל רגע ורגע שראיתי איך החיים עוזבים את גופו המגעיל.

"אם תשתחרר מפה, אתם בטח חושבים שאני אהיה אכזרי כלפיכם אחרי כל היריבות הזאת, אני באמת אכזרי, אבל לא היום. למרות שאני נהנה מכל רגע לראות אתכם קשורים ככה. אבל יש לי כמה הפתעות עבוריכם, אז תתכוננו, יעבור עלינו יום מאוד ארוך היום. אני אחזור שהיפייפיה שלי תתעורר. אז להתראות לבינתיים." אמרתי בחיוך המבחיל שלי ויצאתי מהחדר.

אני לא עד כדי כך אכזרי כמו שכולם חושבים, והיום הם ידעו את זה.

אתן רואות? אמרתי יום שני או שלישי והעלתי ביום שלישי, עכשיו אני כל הזמן אומר לכם באיזה יום אני אעלה בערך. הפרק הבא יעלה בראשון או בשני.
אני חייבת לציין שטיפה הוטרדתי מהפרק למרות שאני כתבתי אותו אבל אני אתמודד עם זה.
מקווה שאהבתם תהנו❤


𝚃𝚑𝚎 𝙲𝚘𝚋𝚛𝚊Where stories live. Discover now