Pjesa 8

355 26 26
                                    

-"Po ky pse po me afrohet valle? Nuk ka rruge tjeter? Se ky nuk i bie ketej...-po mendoja per nje cast. Kur per nje cast dicka brenda meje me pershperiti qe ta shikoja serisht te pakten per te funndit here dhe kesaj rradhe iu binda zemres jo mendjes...

 Kur per nje cast dicka brenda meje me pershperiti qe ta shikoja serisht te pakten per te funndit here dhe kesaj rradhe iu binda zemres jo mendjes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ktheva koken me stil dhe po e shikoja...nderkohe e gjithe mendja ime u fokusua komplet tek Reani...Tani ne mendjen time ishte thjesht nje bace me lule dhe akoma po ecja para por me koken mbrapa kur i rash pemes me koke... Woww sa poshte kam rene...

-Po ket pemen kush e vuri ketu...te rafte e mira-thash une e cila po ferkoja ballin dhe plakat qe ishin jasht po qeshnin gjithashtu edhe Reani pas meje...e pash nje here me inat sikur doja t'i thoja..."Mos mu zgerdhij mua se ta hapa ballin".

-Ehh moj bije mos e mbaj mendjen mbrapa ti po ec para...-po fliste plaka dhe po qeshte...

-Ehhh nena kshu eshte kur ke zinxhirin e cantes hap dhe kur te prishet canta ne moment te fundit...-genjeva une per mos t'i bere qejfin Reanit. -Prap se prap kete pemen hiqeni se kot po rri ktu...as gjethe asgje...

-Shif para ti moj vajze me pemen e di une se cfare bej-tha pronari i Lavazhit aty pran...

-"Ahh ti mer cun qenke qofte pazari,as per 5lek nuk blihesh..."-mendova une dhe vazhdova...tashme e kisha Reanin para. 

Por fatkeqesisht arrita shume po shume shpejt ne shtepi...prandaj nuk do te mundja me ta shikoja gjer ne diten e neserme...Tashme e kuptova...mendoj se...se kam ca ndjenja per te...por si ka mundesi kaq shpejt valle?

Po hipja shkallet me ngadal dhe ne cdo sheshpushim po shikoja Reanin i cili hap pas hapi po dilta nga lagja ime dhe po kthente koken here pas here per te me pare...  kishte filluar te me kontrollonte goxha mire...cudi,se dija qe nje djale e kontrollonte ne ate menyre vajzen qe do,aq shume...prit tani ndoshta ai sme do por ky fakt me ben te mendoj se ai thjesht mund te kete ca shkendija per mua...

I rash deres se shtepis dhe hyra brenda pasi mbarova se pare Reanin i cili tashme ishte zhdukur e kishte ikur si nje zog ne fluturim.

-Kuklla ime...-tha mami. Kushedi cfare kishte ndodhur qe e kishte zene kaq dashni e madhe sot...

-He mi...si ja kaluat,u lodhet ne pune sot...-i pyeta te gjithe te shtepise...

-Hajde mo ca...po ti-pyeti babi...

-Ja u lodhem jo fizikisht po menderisht...-thash una qe e kam gojen brisk...

-Ahh ti moooo aq shume mend ke saqe po te derdhen fare nga tenxherja e mendve...-tha motra ime e cilapo hante buke dhe se shpejti do te nisej per shkolle pasi shkolla e Ekonomikut kishte filluar te behej mbasdite...

-Agushh...ha gjize ha...-i fola me ironi me kuptimin qe ta mbyllte gojen,me pak fjale kopjova tekstin tek " 14-vjec dhender".

-Hihihi...-qeshi po jo nje e qeshur tamam po nje e qeshur...pfff se shpjegoj dot dmth e keqe e papelqyeshme nga krahu im...-Nejse...ma,ba jam vone...po iki nshkoll...ciaoo ju puth fort...-tha pasi mbaroj buken, lau duart i tha mirupafshim dhe po dilte jasht...

Ndoshta ska nje fund per ne...✔Where stories live. Discover now