-...he pra ke donte- po germonte pershperima e Katerines ndersa une po kafshoja me zhurm my "Rubby Nut" cokollaten me te shijshme ne bote por nuk kisha vetem nje kisha edhe 2 te tjera ne xhep...
-Po don ate moj...qe e ka ne klas...-ia harroj emrin Imelda qe po bente thashetheme...
-"He moj po nxirre se me plase..."-thash un pasi mbarova copen e cokollates nxorra cokollaten tjeter...dhe po e kafshoja...
-Ke moj se po me gerryen kurioziteti...-tha Katerina...-mos do Alisnonen,Megin,Helgen,apo Adelen...
-Ahh po Adelen...-tha ajo dhe tashme me ngeci vertet ne fyt cokollata...fillova te kollisja fort e fort...dhe te gjithe po me shikonin mua...syte e mi po lotonin...ehh e shkreta une...
-Ca ke moj...
-U...khmm kkhmm...u...khmmm...-spo i nxirrja dot fjalet nga goja kur ndjej qe te me gjuajne ne kurriz shpesh dhe cokollata kaloj mire... u ktheva nga krahu tjeter se kush ishte...
-Hallall hallall...-dhe po bente ne nje menyre qe sdi si ta pershkruaj...ki parasysh ate castin qe kerrcet buzet per te afruar qenin...ashtu po ma bente edhe mua...
-Uhh...o zoottt ca tmerri...thash se vdiqa fare...
-Po mos i fry faqet shume ti...se normale qe do mbytesh...
-Ehh e di ti se sa e kafshova ket pjesen un apo e di ti...
-Une dhe ti bashk...po ske turp meqe dhe te shpetova si sme dhe cokollat edhe mua...
-Sdua...
-Mire hajde te te perqafoj-tha Erjoni dhe shkova e perqafova kur ky futi duart ne xhepin tim dhe mori cokollaten tjeter timen...
-Rrofsh per cokollaten -tha...
-Debil i ndyre...ske turp nuk i merret cokollata ashtu te tjeteve...
-Ska gje une ta mora-tha ai...dhe nderkohe u fut ne rresht kur a do te futej.
-Mire mire se ta rregulloj une ty...-thash dhe e lash per te fundit here...ta haj mendova se ka qejf ai kur i merr qyl...
Filluam edhe ne te ecnim...dhe vertet po shikoja Reanin ngjitur meje ne rresht dhe perpara kishte Adelen...
Tani ky ka ardhur per mua apo per adelen...? Booo sa imagjinoj edhe per veten un normal qe per Adelen eshte aty.
Kjo eshte Adela...
Ne fakt u merzita por e fsheha veten duke vene nje buzeqeshje te vizatuar ne fytyren time...fillova te ecja...tashme ishim bere 3-she sepse smund ta lenim Sonin vetem... e mbaja koken poshte dhe nuk shikoja as andej dhe as kendej...shikoja kembet e mia qe leviznin rregullish dhe mire dhe kur ne mes te rruges pas nje njolle tek atletet e mia te zeza...me ishin bere syt si dylbi kohet e fundi sepse mund te shikoja gjithcka...
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...