Pjesa 19

303 23 53
                                    

Ai hot dog-u aty duhet te jem une ndersa ajo mbrapa meje duhet te jete Jori qe smerzitet duke me ndihmuar... Faleminderit Joen_14 qe smerzitesh qe po te flliq :P Lexim te kendeshem...Dhe Joen_14 te dua shume...mos e harro kete :D


-Uff cfare lodhjeje...-tha Jori e cila po ngjiste shiritat qe shkelqenin neper muret e shtepise.

-Kur u lodhe ti qe po ngjit ca shirita po une qe harxhova frymen time ketu per ca tullumbaca kotiii...u lodhaaa skam fryme-po thoja une e cila po merrja fryme qe te fryja serisht nje tullumbac tjeter.

-Po mire pse nuk nxierr nje tabel mbrapa ne kurriz ti..."Jap fryme me qera"-tha ajo duke qeshur.

-Ahh tani po ne shkrive vertet shume...une seriozisht u lodha.

-Po mire bejme pushim atehere...-tha Jori.

-Jo jo kemi pune do behet brumi dhe do bej pica :D-thash ue.

-Ahh o zoot i madh kur ben edhe kjo keshtu...-tha Jori duke qeshur.

-...owuu...ri...uwt-po thoja une duke fryre tullumbacin.

-Mire mire...-tha Jori.

                                                                                 Pas 15 Min.

-Ja ku mbaruam...-tha Jori duke zbritur nga karrigia dhe une duke pire nje gote uje me sheqer se me kishte rene tensioni.

-Shume mire ma ke bere shtepine si dhurat e mbeshtiellur me roze.-thash une.

-Ehh leja ne dore artistes-tha Jori duke i bere qejfin vetes.

-Mire mire po tani mund te me thuash dicka.

-Cfare...

-A ka kaluar nje ore?-pyeta une.

-Joo akkoma jo do edhe 30 min te tjera.

-Epo mire coji mesazh gocave dhe thuaji qe do vijne te behen gati tek une sot,nuk dua te vishemi me pizhama dua te dukemi fantastike...

-Po ne jemi nuk jemi ne dasem...-tha Jori.

-Epo une jam zonja e festes dhe dua te dukemi teper te bukura kkeshtu qe shkruaja vajzave kete...merre edhe numrin e Stefit-thash une dhe ia hodha telefonin ndersa ajo e priti.

-Ok zonjusha Ketlin.-tha ajo dhe pasi regjistroj numrin e Stefit i shkruajti te gjithave ne grup dhe i tha te gjithave te merrnin fustanet me te bukura sepse do te rregullohenin tek shtepia ime dhe duhet te ishin ne shtepine time brenda nje ore.

-Do luajme me letra?-pyeta Jorin.

-Po mire do luajme kujt i ngeci kerri?

-Mire po duhen me teper veta behet me qejf une them te luajme xing.

-Xing me Ermalinn mi? Qyqaa po mire direk se une e adhuroj ate loje.

-Mire mire....-thash une dhe nxorra letrat e bixhozit

-Ne rregull pra...hajde fillojme-tha Jori me nje pamje dhe me nje fytyre sfiduese...

hajde fillojme-tha Jori me nje pamje dhe me nje fytyre sfiduese

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ndoshta ska nje fund per ne...✔Where stories live. Discover now