Epilog

520 23 57
                                    

Mendoj se video me siper paraqet nje pjese jete te Ketlines dhe Denizit.
Sapo e pash mendova se kjo do ishte perfekte. 
Nejse lexim te mbare...

-Ketlin,ku po iken moj vajze?-me thirri Aslle.

-As,me ka marr malli per Reinen dhe Martinin mendoj se kjo ishte puna ime sot-thash une duke dal.

-Ketlin,por pse duhet te punosh kaq shume qetesohu pak pastaj ti 2 muaj ke qe ke lindur dhe djalin-tha Aslle-Tashme duhet te kujdesesh pak per te dy femijet. Lere punen me te do te merrem une.

-Aslle dhe ti ke pergjegjesi te medha si une

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Aslle dhe ti ke pergjegjesi te medha si une. Ti je nje nene e vetme e cila do te rrisesh Arielen e vogel prandaj te dyja kemi nevoj per krahet e njera-tjetres. Une nuk te le vetem Aslle...-thash une.

-Ahh Ketlin,nuk ke ndryshuar aspak. Gezuar Vitin e Ri dhe vishu icik moj vajze. Klima e Stambollit eshte pakez e ftohte. Beji te fala vajzave qe do te vijne sot gjithashtu mos harro t'i puthesh nga une.-tha ajo duke me bere me dore.

-Gezuar Aslle,shihemi se shpejti-thash une duke ja bere me dore dhe duke u futur ne makine. 

-Ahh moj vajze akoma capkene e me pareshme je... Mire ardhesh-tha Aslle duke ma bere me dore ndersa une ndeza makinen dhe duke i dhene gaz fillova te beja rrugen e shoqeruar nga muzika per ne shtepi.

Deniz POV:

-Babi...po Aloni me texe Tabin do vi dot?-Reina e dashuronte shoqerine e Aronit djalit te vogel te Fabit. Qe kur ishin me te vegjel nuk ndaheshin kurre madje nuk kane ndonje diference te madhe moshe. Aroni eshte 3 ndersa Reina eshte 2. 

-Po zemra ime Aroni do te vij dhe ju do te luani bashke-thash une duke e marr dhe ulur ne preherin tim.

-O babi Aloni est cum i bukul...est i lelecem...ato totet i ka te butula-ajo filloj te pershkruante me imtesi se cfare pelqente nga Aroni. Ahh kjo vajza ime e dashur eshte marrosur fare pas Aronit.

-Po mire,po babi eshte i bukur?-e pyeta une.

-Babai est ci yl i ogel tale ce ckelcen ne celin e butul. Babi ti e ci ai yli ce un tap me mamin-tha ajo ndersa une buzeqesha.

-Ahh mbreteresha e babit ti-thash une dhe e putha lehte ne balle.

Ajo i ngjante mamas se saj,ishte indentikja e saj. Floket kacurrele i vareshin bukur dhe syte e saj te embel jepnin shume dashuri. Buzeqeshja e saj te bente me diabet ndersa fjalet e saj te shkaterronin fare. Ishte shume femije i dashur dhe shume kurioz dhe madje ishte shume e lidhur me mua.

 Ishte shume femije i dashur dhe shume kurioz dhe madje ishte shume e lidhur me mua

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ndoshta ska nje fund per ne...✔Where stories live. Discover now