Pjesa 51

207 18 34
                                    

-Wa moj vajze po c'qenke bere kaq yll ti?-pyeti Jori.

-Une?-beri me gisht Fabi nga vetja.

-Ca ti moj ca ti...e kam me Ketlinen se paska veshur rroba firamato...-tha ajo.

-Po sa mire qe e gjete moj-tha Stefi.

-Ehh jeta keto rrobat firmato i ndjej me ere une.-tha Jori.

-Eee mire ec ikim lerini rrobat se ato rroba jane-thash une si per te anashkaluar.

-Jo jo, me thuaj nje here kush t'i bleu nga i gjete-filloj Jori.

-Po he moj nga gjeti thot, ka shit drog i ka ble-tha Fabi me te qeshur.

-Allahh Fab c'pate bre lalke?-pyeti Jori.

-Hic mi motra thjesht me erdhi kshu nga goja te ta thoja-filluan macja ne miun.

-Bobo filluan keto dhe po filluan spushojne me-tha Stefi duke mu afruar dhe duke me gjuajtur lehte me brryl.

-Ahh hajde ndaji keto tani-thash une duke u larguar aty dhe duke i ndare.

-Moj majmune jeni?-pyeta une.

-Korrigjim, jane gorrilla-tha Stefi.

-Pikerisht gorrilla jeni apo ca?-pyeta dhe shtova-aman e bete te madhe ngelem ketu. A MUNDEMI TE IKIM TASHI?

-Po ke te drejte ikim tani-tha Jori duke me futur krahun, ecur me mua dhe duke pershperitur-"Kush t'i dha keto rroba?"

-Deniz Anketi-thash une

-Aaaaaaa tallu ai qe ben byrzylyqe fantastike dhe gjithashtu qe bene kepuc te mrekullueshme?-tha ajo e emocionuar.

-Or vlla si ka mundesi qe te gjithe i dinkan keto te dhenat e un jo?-thash une

-Sepse je budalle e madhe dhe nuk sheh gje tjeter vec fotove te Reanit ne instagram-tha ajo.

-Ouuu shife shife Ketlinaa-filloj te ngacmonte Stefi nderkohe qe ne ecnim.

-Shhhttt... mojj ca po thua-thash une qe u vura ne siklet.

-Ehh te lutem shume tani mos me thuaj,ti e di qe i kam bere kontroll telefonit tend-tha Jori duke qeshur e pare djallezisht.

-Ti cfare ke bere?????!!!-u habita une.

-Nje kontroll te vogel e kemi bere te gjitha tashi-tha Fabjona duke treguar vec 6 dhembet e saj te siperme.

-Cfare keni bere ju?????-pyeta e zemeruar.

-Ne epo...kemi hapur instagramin tend,facebookun,twitterin,snapchatin,kontaktet, messengerin, mesazhet, whatsapp etj😁😁😁-tha Stefi me fytyre paqesore sikur skishte bere asgje.

-Do tju vras po jo tani...kur te shkojm ne shtepi😈😈🤬🤬🤬-thash une.

-Ne rregull po na vrit pa zhurm se kam vene Sofian ne gjume-tha Stefi.

-Po po, po qe ashtu do e cojm Sofian te fle me nenen tende dhe pastaj e shohim bashk ne-thash teper e acaruar.

-Mojj po mos u acaro ti ne skemi pare qe vecse mbaje fotot e Reanit ne telefon-tha Fabi.

-Bobo me flliqi prej jush do rri pa martu un🤦🏻‍♀️-thash une.

-Shume bukur dhe pastaj goca ime do kete nje teze beqare-tha Jori duke qeshur.

Teksa ecnim nga barku i Fabit kishte filluar te protestonte.

-Edhe sa do qe te shkojm tek Calda?-pyeti ajo.

-Per rreth 32 metra arrijme-tha Stefi.

-Pse?-pyeta.

-Epo Ketlin mos na co shume larg zemer ti e di qe mbesa jote do vec te ha-tha Fabi.

Ndoshta ska nje fund per ne...✔Where stories live. Discover now