Pjesa 9

393 26 48
                                    

-Stef...gjithcka mire??Ka ndodhur ndonje gje...?-e pyeta e merakosur nga menyra se si me mori ashtu...

-Jo,jo asgje...thjesht te mora per pak muhabet se rri me te tjeter dhe per mua nuk kujtohesh...une qe te kam bere xhan xhan kur kemi qene bebe...

-Yhyyy moj moter sa mban mend tiiii...yhyyyyy...-po imagjinoja me vete pjesen kur Stefi bebush me ka bere mua xhan xhan...dhe une nje bebushe topolake...e llastuar...

-Ehh nejse

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ehh nejse...cna thua ti cfare ke bere?-me pyeti ajo...ndoshta ishte momenti per t'ja thene fundit fare isha rritur me te qe kur isha akoma pa ecur mire...ose ndoshta jo mund tja thoja te shtunen...

-Hic...mire ja verdall...sic e di shkuam ne eskursion u kenaqem shume po shume shume ama...-kaq thash...e mbylla gojen.

-Epo shume mire...ne rregull e di per cfare te mora...?

-Po normal qe se di...prandaj te pyeta ne fillim...

-E sheh ate djalin me bluze te zeze?-me tha nderkohe qe po ecnim dhe me ne fund me del para syve Reani...dhe ai i veshur me te zeza dhe syte i kisha ngulur atij...domethene e kapa sikur Stefi po me fliste per te...

-Po e pash dhe?

-Ka kushedi se sa kohe qe me shikon...kushedi se sa kohe ka qe me veshtron,rri rri kthen koken nga une dhe me sheh edhe pse eshte me shoket...

-Aaaaa...shife shife-ne fakt po shikoja Reanin dhe mendova qe e kishte me te...u ndjeva ca keq ne fillim po nuk e dija se kush ishte tamam tamam...-"Ahh sa debile qe jam ne fillim mendoj se ky injoranti eshte pas meje po ky qenka pas te gjithave pa pushim...Ahh moj Ketlin sa budallacke qe je..."-mendova ne fillim dhe Reani vjen drejt meje keshtu qe qellimisht perplasem...ai nuk thot gje,as un nuk flas fare po thjesht buzeqesh me cep buze...

-U vrave  moj?-pyeti Stefi.

-Jo,jo e bera kastile...mos eshte ky ai qe te shikon...?-pyeta une

-Ahh mjere une per trute e deles qe mban ti ne koke...po nuk eshte ai moj,eshte ai Geraldi te A qe kam un ne paralele...-tha Stefi...

-aaaa domethene qenka ai...mmmm...tani e kapa une...-thash une e cila nuk i kisha thene gje akoma...

-Ja ja ja,po sheh shikoja si me sheh...

-Poo...po si ka mundesi...?

?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ndoshta ska nje fund per ne...✔Where stories live. Discover now