Pjesa 67

220 16 52
                                    

Ajo me zgjati nje unaz te bukur qe ngjante fiks si ajo unaza e Hyrremi tek Sulejmani i madherishem por ne fakt ishte me e bukur. 

-Ndoshta,nuk do te jem gjalle kur Denizi im te martohet-tha ajo ndersa une e shikoja me teper cudi e Denizi me shume cudi se une mbi te gjitha ngjante i friksuar.

-Cfare duhet ta bej une me kete unaz?-pyeta une duke e mbajtur ne dore unazen dhe duke e pare me vemendje ne gurin e saj te jeshilte.

-Kur Denizi te gjej dashurine e jetes,ti duhet tja japesh kete unaz vajzes qe do t'i rrembej zemren dhe do t'i marr shpirtin. Dua ta mbash ti deri sa te vij ajo kohe-foli nena.

-Pra,me duhet ta mbaj une deri sa Denizi te kete gjetur grua dhe mos te kete ndenjur ne dere?-fola une dhe ajo qeshi bashk me Denizin i cili dicka kishte.

-Pikerisht bije.-tha ajo dhe shtoj-Deniz,paskemi spektatore mund tja vendosni "nuses" unazen ne gisht-foli nena.

-Okk,po ndihem ne siklet tani-thash une dhe i dhash Denizit unazen qe te ma vendoste.
Ai e mori unazen si te ishte dicka e cmuar per te dhe me kujdes se futi ate ne gishtin tim i perqendruar duke me buzeqeshur dhe pare mua ne sy. 
Ndjeva se u skuqa ama nuk mund te beja asgje tashme.

-Ja pra ku shkoj edhe kjo-tha Denizi ndersa me puthi doren per tu dukur romantik ne syte e shikueseve

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ja pra ku shkoj edhe kjo-tha Denizi ndersa me puthi doren per tu dukur romantik ne syte e shikueseve. Madje kur kthej koken perballem me vellain e tij dhe me kunaten e tij te cilet ishin te dy me dylbi duke na pare.

-"Keto qenkan me keq se Fabi"-mendova une.

-Tani mund te shkoni femije dhe buzeqeshni, mysafiret do fillojn tju ngacmojne-tha nena.

-Ne rregull nene,-tha Denizi dhe u cua.

-Hajd shkoni dhe ja kaloni mire-tha ajo duke u cuar dhe gjithashtu u cova dhe une.

-Vajze,unazen mos e hiq nga gishti deri sa te vij rradha kur Denizi te martohet-tha nena duke u ulur serisht

-Ne rregull nene-thash une dhe me siklet pash unazen ne gisht.

-Eja ikim-tha Denizi duke me zgjatur doren e tij ndersa une i dhash doren time.
Nena mbeshteti koken lehte ne karrige dhe duke buzeqeshur na pa ne teksa largoheshim dhe ashtu u cua dhe u largua duke ecur avash avash me disa tespie ne dore.

Ecem drejt turmes se madhe qe shikuesit tane te dashur po na shikonin plot admirim normalisht vec Fabit qe ishte kunder nesh dhe arsyen se kuptova kurre por ajo duhet ta kuptoj se lumturia eshte dicka e rendesishme. Te pakten per mua me kaq sa kisha kaluar.

-Awwwwwwwwwww sa unaz e bukurr-tha Stefi e cila mori doren time dhe me perqafoj fort.

-Faleminderit,faleminderit-thash une dhe siklet dhe e perqafova me zor.

-Do martoheni?-pyeti Klea e lumtur duke me perqafuar.

-Po po-bertita ne fillim dhe i pershperita me pas- eshte vetem nje loje moj.

Ndoshta ska nje fund per ne...✔Where stories live. Discover now