-Alo Megi...-tha ai dhe truri im fluturoj.
-Erjon ca dreqin do ky me ate?-pershperita une me te vogel.
-Po ku ta di un,mua me pyet ti? Me Reanin fle une?-tha ai dhe nuk e di sec c'pata po e kuptova se e pash me inat te madh.
-Majmun,mund te flasesh nje here tamam...Gomar,idiot,acarus,injorant,debil me patent-dhe fillova ta shaja 1 nga 1 me cdo fjale qe me vinte nder mendje.
-Ohhaaa a mund te them se na cave vesht?
-Prit pak...po degjoj nje mize te vogel po spo i ve re shume-thash une dhe ai e kuptoj qe miza ishte ai.
-Uhhhhggg shtrig ik se po te vij pak si shume nga pas-dhe si tha kete me hodhi ne ajer duke rene ne kurrizin e Reanit.
-...te duaa-degjova nje fjale qe me ra si bomb.
-Une te kam xhan-tha ai dhe kur me pa ne kurrizin e tij me buzeqeshi sikur te mos kishte ndodhur gje.
-Ahhhh zemerrr-thash une me nje ze bebi.
-Zemer?!-tha Devi dhe Fabi me nje goje kurse Enea ngriti vetullen sic e kishte per zakon kur e habiste dicka. 🤨
Ndersa Reani qeshi,Stefi nga pas mezi mbante te qeshuren ne krah te saj qendronte Geri i cili u shkri nga e qeshura kurse ne fund fare qendronin vajzat Suela Jorushi dhe Sonila e cila spo kuptonte se cfare po ndodhte.-Erjoniii zemra ime hajdee ketuu😋😉-thash une dhe Erjoni as ma vari faree sec me vinte ta vrisja per vdekje po nuk e vrava u bera e bute.
-Mesa duket e ke lodhur djalin e shkrete eja te te mbaj une.-tha Reani duke buzeqeshur.
-Ohhh mos me prek, te dukem gje koala une ty? Qe do me mbash...offjaaa-thash une dhe zbrita nga ai duke ecur neper rruge vetem me corapet e bardha qe tashme ishin bere gri.
-Fab...-zeri i Devit sec me erdhi ne vesh.
-Qepe...-thonte ajo
-Por Fab...
-Mos ta degjoj zerin tend qe ngjan si e pellitur gomari...Ti me acaron dhe ne qofte se do te flasesh per Flavian fol me veten tende,ajo e kishte mbushur kupen shume keto kohe.-u kthye ajo me inat.
-Ne rregull por...-e u futa ne mes tyre.
-Fabii hajde pak kam 1 muhabet shume te rendesishem.-thash une duke e terhequr para dhe pash Devin i cili beri 1 fytyr ndryshe si i acaruar se pse ja mora Fabin.
-Pa he moj vajze cdo me thuash se je dhe me corape moj u ftohte,kshu eshte kur hedh kepucet sa andej ketej se te duket vetja si ninxha ty vajze majmune...ja tashi rri kshu se je mire e ftohte nuk ke ti-tha ajo duke u treguar e qarte dhe gjithashtu duke folur tamam.
-Ehhhhaaa leji keto muhabete po ec se do te te them dicka...-thash une.
-Po he pra 3 vjet per ta thene,thuaje se na plakee-tha ajo
-Gocaaaa...gocaa goca gocaaa...dua te rri edhe une me ju-tha Stefi.
-Ok ec-thash une dhe Stefi erdhi tek une e ndjekur nga Jori.
-Hee cdo me thuash?-pyeti Fabi serisht.
-Reani flet me Meginnnnnnnnnn...-thash une dhe bera nje fytyr te cuditeshme qe nuk e kisha bere kurre.
-E ca ka ketu qe po ben dramatiken ti tashi?-tha Fabi duke ngritur te dyja vetullat lart.
-Offfjjaaa Fabi ai i tha "Edhe une te kam xhan"-e imitova une ndersa Fabjona ndenji e pasigurt. Pa nje here pas tek Reani qe rrinte me Devin dhe i hodhi atij nje shikim vrases gjithashtu edhe Jori me Stefin te njejten gje bene.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...