Pjesa 5

552 34 77
                                    

"Zot pse po ma ben kete? Cfare po ndodh me mua ne keto momente? Pse duhet te bija pre e ketyre mendimeve...ndonese mund te kisha rastisur me ate djale ndonese kemi qene edhe miq po tani pse valle duhet te mendoj kaq shume per te...Kemi rastisur shume po shume here,tamam si dje..."

Flashback:

-Ena merre topin dhe meqe dalim heret sot eja luajme tek lagja Vanit...luajme me te mbajtura,me pasime me kembe...ca te duash ti ama vetem na sill topin te luajme se me ato oret vallajin u thartova...-iu luta vajzes tropojane te klases sone. Vajza te gjithe ne klase e quanin pitbull per shkak se ishte teper e terbuar kur behej fjale per futbollin ose le te themi se mund te luante me mire se cunat.

-Epoo...Surprizz e kam marr topin sottt-tha dhe nxorri nga dollapi i zyshes topin e futbollit te cilin e kishte blere te ri dhe te coptonte nga duart...me doli perpara si shpetimtarja ime...ngritese humori se zakonisht un ia ngre humorin te tjereve po topi ishte i vetmi i cili mund te ma ngrinte mua humorin.

ngritese humori se zakonisht un ia ngre humorin te tjereve po topi ishte i vetmi i cili mund te ma ngrinte mua humorin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Do ikim?-e pyeta une.

-Ne rregull merre topin dhe me prit te lagja,ja se po vjen edhe Klodi me ty...por kujdes topin ama se po se gjeti mami ne shpi ma preu koken.-me paralajmeroj.

-Ne rregull,ne rregull pa merak...ejo Klodushi motres,hajde.-mora Klodin i cili sapo arriti ne lagje zuri vend ne stol si teper portac qe ishte dhe me farat ne dore filloj t'i hante duke u relaksuar ndersa un lash canten mbi stol dhe nisa te mesoja xhonglimet. Fundit fare cfare ka nje cun me teper se nje vajze per te mesuar nje tufe xhonglimesh?

Ate dite klasa paralele C kishte dal ne orare me ne dhe gjithmon Reani rrinte ne ate lagje per shkak se Patriku ishte miku i tij u ngusht. Po filloja te mbaja xhonglime...wow cfare emocioni, mbajta te paren,te dyten,te treten dhe te katerten e humba. Sepse pash Reanin e habitur...7

-"Si s'mu nda nje here...Nje here ne lagje,tani edhe ketu. Se di se c'behet me ket rob!!"-mendova dhe teksa doja te provoja te ngrija me kembe topin per te nisur xhunglimet (gjasme doja me e ngrit un qe sja kisha as haberin se si behej) dhe BOOM epo topi i ra Patrikut ne shpatull. 

-Kush gjuajti?-tha bisha e keqe Patrik i cili ishte teper i shendosh normalisht nuk dua te ofendoj por eshte shume keq ne te vertet...Po kshu dukej i pademshem pervec shikimit si shqiponje.

-Klodi...turp te kesh si i gjuan atij ashtu...-po perpiqesha un t'i fusja ne sherr dhe aty shpertheu sherri mes tyre...kur se si me shkoj mendja tek topi i Enes. Ktheva koken dhe pash Reanin duke luajtur me te...C'dreqin donte ai me topin tim nje here...i merret tjetrit topi pa leje?

Iu afrova sic i afrohet tatimorja dyqaneve dhe ai me pa ne sy buzeqeshi lehte dhe tha:

-Nese e don hajde kape...-dhe po luante rreth e qark.

-"Prit pak mos po tallet me mua valle??????Kush eshte ky debil qe tallet me mua dhe si guxon...Ia heq syte dhe ia shkul floket do ta lere qeros....HIIIII te urrej"-bertisja me vete time domethene ne mendjen time po ndodhte nje cunami nervash.-Mire e shohim se kush do ta marre topin...Idiot...Debil...Ti as qe me njeh.-i thash dhe fillova te vrapoja pas tij dhe here here mbeshtesja doren time ne shpatullen te tij me muskuj per tu mbajtur dhe ndoshta edhe per ta kapur ate top,por jo ishte me i shpejt se une...mire me duhet ta pranoja fjalet qe degjoja mbi te per kategorine sportive e tregonin mjeshter te futbollit duke mos harruar qe surratin e tij e shikoja cdo dite poshte ne lagje teksa luante me shoket.

Ndoshta ska nje fund per ne...✔Where stories live. Discover now