Pjesa 50

223 14 24
                                    


-Une kam qene...-tashme sdija cfare te thoja. Te genjeja serisht apo te thoja te verteten.

-Ka qene ne shtepi me duket dhe vertet Ket nuk ti kam pare keto rroba ndonjehere...Ku i gjete? Ketlin ku ke qene vertet?-pyeti Stefi kete rradhe.

-OK do flas po mos me vrisni-thash une.

-Ben mire ta thuash se perndryshe do ti bej floket kacurrela sic i ke vertet-tha Fabi.

-Ok takova turkun domethene Zotin Anket dhe shkova tek shtepia e tij per nje vizit edhe pse nuk e njihja-thash une.

-Cfare ke bere tiiiiiii????!!!!!-uleriti Fabi duke marr nje jastik prane vetes dhe duke ma drejtuar mua sikur te kishte ne dore nje arme te ftohte.

-Kam dal me Denizin?-thash une

-Sa here te kam thene mos guxo te dalesh me te huaj se eshte e rrezikshme po sma ke degjuar llafen ti mua jo jo, je bobe ty ste prek njeri me dore...-filloj Fabjona me te veten.

-Ok Fab qetesohu ai eshte miku im-thash une si per ta mbrojtur.

-Ta tregoj une mikun ty po si shkruajta tashi tek moment ne fotot e instagramit dhe do t'i them qe ska me pune me ty se e ka keq punen me mua pastaj😡😡😡-tha ajo duke folur shpejt dhe teper e nxehur.

-Prit pse behesh e keqe ata jane vec shok...-tha Stefi si per te qetesuar Fabin.

-Shok, po po e ku e gjeti shokun kjo kaq shpejt per 1 dite pastaj ai eshte bosi i byrzylyqeve dhe i kepuceve do i hedhi syt tek kjo vajze? JA T'I BENTE DICKA VAJZES? JA NE QOFTE SE I NDODHTE DICKA KETLINES? CDO NDODHTE ME PAS? -filloi te bertiste Fabjona.

-Qetesohu Fab, Ketlin nuk eshte nje femije. Ti e di qe nuk ka njeri shance me te pervec...-tha Stefi

-Reanit, e di. Por, dicka ka ai Reani qe sme pelqen. -filloj serisht ajo.

-Te them te drejten ai sikur po te fsheh ca sekrete Ket. Ashtu mendoj edhe une...Sikur do te te perdori sikur...-u mendua nje here sec donte te thonte e pastaj nuk foli me asgje per Reanin pasi e pa pamjen qe mora une.

-Pff goca, keni te drejte...-thash une duke kryqezuar duart dhe duke dal me kujdes ne pamjen e dritares per te pare jashte dhe fillova te flisja-...pra as une thjesht,nuk e di a duhet tja kem besen shume Reanit? Me duket sikur me mban te fshehta,sikur ka gjera qe une nuk i di, sikur me perdor e nuk me do, sikur i vje keq per mua vetem kaq? Si ka mundesi valle? Valle a ndjen dicka per mua? Kam ndonje gje qe nuk shkon me mua per derin sa askush nuk mr ka dhuruar kurre dashuri? Nuk di cfare te them...
Ok e pranoj jam kaq e dashuruar me te 😊 ama me dhemb ne shpirt fakti qe te gjithe mendojne se ai me mban sekrete. Ne zbuloj dicka do mse thyhet zemra😥😥😥-thash une duke u ndjere e pikelluar.

Ndjeva nje ngrohtesi dhe nje dore te bute qe preku lekuren time.

-S'je e vetmja...-tha Fabi duke u mbulur me perden dhe duke u perlotur.

-Shhhttt arushe mos u merzit cdo gje do rregullohet...-thash une dhe hapa syte kur vura re se Stefi ishte zhdukur me gjithe macken e vogel. Me siguri po bente ndonje gje me macken.

- Nje here me jep nje shenje se me do, nje here me largohet, nje here e shoh duke u puthur me ishin. Mos i dukem gje idiote atij? Mos e kam te shkruar ne balle se jam nje idiote e dashuruar pas personit te gabuar?

 Mos i dukem gje idiote atij? Mos e kam te shkruar ne balle se jam nje idiote e dashuruar pas personit te gabuar?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ndoshta ska nje fund per ne...✔Where stories live. Discover now