-Goca a e degjuat kete?-tha Suela e cila i kishte hipur frika keq fare...
-Joo...cfare ishte?-thash un qe isha edhe me keq se Suela...
-Aman sa me fiksime beheni edhe ju...-po bente Fabi si trime po ne te vertet i kishte hyre frika ne palc dhe asaj...
-Nejse...vazhdo Jori...-thash un dhe Jori filloj serisht...
-E kapi Kasandren nga krembet dhe po e terhiqte drejt nje grope te zeze...por pastaj...
-Mire mire bolla tani...se te them te drejten kjo historia me futi friken...-tha Fabi dhe shtoj-Do flej gjume une me mire...hajde Ket...
-Epo mire...ia kalofshit mire neper endrra...edhe pse komshinj jemi se perball i kemi krevatet po...po e takuat Kasandren bejini te fala...thuaji mos u merzit se ka dasht me te te cuar ne dyqan me te ble akullore...-dhe un u shtriva nga muri ndersa Piti u shtri ngjitur meje...Une isha nga muri dhe pak fare me tutje ndodhej dritarja ku mund te shikohej dhe hena me yjet...
Ora tashme kishte shkruar 02;22 ku perseri u degjua serisht zhurme ne dritare...si nje e kerrcitur...
-Fabi...
-Ketiii...-permendem te dyja emrin e njera -tjetres pernjehere...
-E degjove?-thash un e friksuar...
-Poooo...oo maamii...mos ka ardh ajo gruja me syte e kuq...-tha Fabi dhe mbuloj koken me cercaf...
-Po pz nuk e ka Kasandren ketu po lodhet kot...-thash une duke e mbuluar koken me cercaf gjithashtu...
Nderkohe qe ne te dyja po pershperisnim dhe Suela me Jorin me pershperisnin...ndoshta dicka i kishte shqetesuar...
Kur per nje cast perseri 3 te trokitura degjohen ne dritare...
-Jor...pz me fute friken tani...ishte histori e frikshme ne rregull...mos u tall me me ne...-tha Fabi.
-Po pz nuk po e bej une...un me Suelen kujtojme se po e beni ju qe te na trembni ju...
-Joo...ne na eshte futur frika ne palc ju po talleni...
-Ne jemi shtri vete-tha Suela...-mos te dukem se jam bere Elastika si tek "The incredibles" qe te vij te godas dritaren...
Pastaj u degjua zilja poshte te binte...domethene zilja e deres posht ne kat te pare...
-Fab pz bente mire nena jote qe mbante pistolet...-thash une duke u perqafuar me Fabin te friksuara kur perseri e njejta gje...-Po shoh nje here jasht ne dritare...po me hengri gruaja me syte e kuq atehere therristin "aiuto...aiuto" si tek filmat italian...
-Ket mos bej shaka ne keto momente kaq...-po thonte Suela kur un e nderpreva
-Wow...qenkan cunat qe jan bere tap...-thash une dhe hapa dritaren...
-Ketlinaaa e bukuraa Ketlinaa...hidhi floket e tua si rapunzeli qe une te vij siper bashk me shoket e mij-po thonte Reani i pire...
-Ik debill...injorant...-pas meje doli Fabi...
-Ca doni ketu ju?-i bertiti ajo...
-Fabii...-tha Devi-une kam nje serenat per ty...-nje serenat by me...
-Ik ore se skam nevoj per serenatat e tua...
-Degjojee...degjojee...-po protestonte Enea dhe Devi ia nisi...
-"Moj Fabushe faqe kuqe
eja se te kerkojme per nuse
nuse per Monden...
te jetosh si ne enderr
Nuse per Beharin
t'rrosh sa ka mallin
O moj Nikoleta
me floket e zeza
nxirre vajzen tende te behet nusja jone
te jete Demircani
me kepuc e hir prej ari
thua se je nga korca
zemren time e mbushe me bomba..."-ne te treja qe kishim dal ne dritare {Suela,Fabi,Une} po i shikonim me habi te tre...teksa Devid kendonte serenaten,Reani i binte shtylles elektrike me duar qe te nxirrte melodine ndersa Enea kercente...
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...