Une tundja koken lehte atij per jo ndersa Denizi me buzeqeshi, u afrua afer meje dhe me puthi ne ball.
-Zoteri duhet ta puthnit zonjen ketu-tha ai duke bere me shenje nga buzet.
-Paparac ne e dim vet se ku puthemi. Ne jemi ne publik nuk duam t'i harxhojme puthjet ne publik-tha ai duke me terhequr prej dore dhe duke u futur brenda.
-Wow zonjush shnderrini edhe sot-tha shoku i Denizit duke me puthur doren dhe duke me rrotulluar.
-Faleminderit,faleminderit-thash une duke mu marr mendt mire.
Shoku i tij mori dy gota votka dhe une nuk e duroja dot tundimin e vodkes.
-Urdheroni zonjushee,-tha ai duke me dhene vodken mua dhe duke thene-kur te them 3 pije.
-1-thash une.
-2-tha kamarieri
3-tha Merti duke qeshur dhe te dy e pim me fund
-Bravo,ke ndermend te ma dehesh sot, lere rehat merr te dashurat e tua-tha Denizi.
-Ore se ju u bete 5 vjet qe flini ne nje krevat kur do martoheni?-pyeti ai dhe une u ndjeva pak si ngusht.
-Ne do martohemi kur te na mbushet mendja se do martohemi-tha Denizi duke me terhequr nga Merti.
-U ndjeva pak ngusht dhe ndihem ngusht kur te gjithe mendojn se ne kemi 5 vite te lidhur dhe flejm ne nje krevat nderkohe qe ti fle ne divan e une ne krevatin tend-thash une dhe shtova-te gjithe po presin martesen tende prandaj ti duhet te gjesh nje vajze te denjte per veten ne te dy te ndahemi dhe ne fund te martohesh me te-thash une.
-C'po thua valle? Ketlin une po pres per vajzen qe ma vodhi zemren, po pres qe vajza qe me vodhi zemren ne moshen 12 vjecare te rigjendet. Ajo eshte personi i vetem qe dua te martohem-tha ai.
-Po mire ma pershkruaj nje here-thash une.
-Ndoshta ndonje dite tjeter-tha ai.
-Ne rregull si te duash ti-thash une.
Nderkohe tingujt e plota te violinave filluan te mbushnin tere sallen dhe shume cifte filluan te kercenin e te mbushnin sallen.
-Deshiron te kercejm?-me pyeti.
-Po,patjeter-thash une dhe te dy filluam te vallezonim duke qeshur me njeri tjetrin.
-Kisha kaq kohe qe nuk qeshja kaq shume-thash une.
-Edhe une -tha ai duke qeshur.
Ne filluam te flisnim mbi gjithcka, filluam te talleshim me ata pleqt seksi te bordit🤦🏻♀️😂 dhe gjithcka tjeter deri sa shkoj ora per te ikur.
-Naten e mire-pershendeta un te gjithe.
-Naten e mire-pershendeti dhe Denizi dhe ashtu duke ja bere me dore per te ikur u futem brenda ne makine te dy dhe duke i thene gaz makines per te fluturar per ne shtepi.
-Ule majtofonin te lutem nuk e duroj dot me-thash une kur ne sfond doli nje kenge qe une dhe Reani e degjonim gjithmon.
-E ula,-tha ai duke e cuar ne tjeter vend radion qe si dukej po jepej estrada turke dhe duke vozitur duke qeshur me njeri-tjetrin ashtu shkuam ne shtepi.
Une dola e para nga makina ndersa Denizi shkoj te fuste makinen ne garazhd dhe pikerisht keshtu fillova te ecja drejt per te hapur deren e shtepis kur degjoj ca zera nga oborri dhe shikoj nje zjarr.
-Obobo mos ka ardhur ka gatuar Fabjona dhe na ka vene flaken shtepis-thash me vete dhe vrapova nga oborri kur pash tere grupin ulur ne bar prane zjarrit bubulak.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...