-Praa DEVIT-theksova emrin e tij ndersa Fabi e cila dukej qe ishte ne siklet me shtrengoj krahun tim dhe uli koken poshte.
-Urdhero Ketlin...-foli ai i cili ishte pas dhe dukej se po mberdhente menget e tij por nuk po e bente dot i vetem.
-Pse nuk e merr prane Fabin ndoshta ajo do te te ndihmoj-thash une duke qeshur.
-Une?!-pyeti Fabjona duke qeshur.
-Po normal ti,se mos une.-thash une dhe ia leshova krahun e saj nga krahu im dhe u ktheva pas e i shkela syrin Devit me kuptimin se tashme ishte e gjitha e saj.
-Ahh sa mire ia bere-tha Jori me qejf duke qeshur.
-Ahhh Joriii ti nuk ecen mire,te lutem shtyhu pak me tutje.-thash une.
-Kaq?-tha ajo duke u shtyre.
-Jo eshte me teper te lutem-thash une per ta afruar me Jonin.
-Kaqqq...-tha ajo me koken poshte e skuqur.
-Jooo Jori edhe pakkk po pakkk fare-bera te ditur une.
-Okk...ooohhhhhhhaaaaaaajjjj-tha ajo duke bertitur sepse taka e saj e holle shkeli kepucen e zeze te Jonit dhe Joni e kapi me ne fund nuk ra.
-Praa...tani jam shumee po shumee mireee-thash une duke u rrotulluar.
-Sa mire,-tha Fabi-do te ta rregulloj une ty.
-Hihihihihihihi une jam Shtiga me cool ne boteee-thash une.
-Te ka humbur fshesa-thash Jori.
-E kam ne shtepi hihihihihi-thash une duke qeshur si shtrige dhe te dy djemte filluan te qeshnin.
Pra nuk ia kisha haberin se ku do te iknim por e dija se diku nga vollga duke mos harruar kisha marre edhe fustan per tu nderruar doja te rrija ne bregun e detit edhe pse nuk dija not.
-Sa me pelqen kur jam keshtu vetem-thash une duke u tallur dhe qendroja mes dy cifteve. Jori dhe Joni qendronin se bashku ngjitur dhe Deviti me Fabjonen qendronin pa folur ama shikoheshin shpesh sy me sy dhe kjo gje me pelqente teper.
-Pra ku eshte festa jone e vogel?-pyeta une.
-Eshte tek Aragosta-tha Fabi.
-Ahhh sa mire me pelqen atje-thash une dhe gjate gjithe rruges nuk folem aspak me njeri-tjetrin te gjithe ecnin me shpejtesi. Kisha filluar te mos kuptoja se pse valle duhet te visheshim pak a shume me te kuqe ne vajzat. Por nuk do rrija shume gjate me ate veshje e kisha te sigurt kete.
Ne vajzat ishim ne te kuqe domethene une Jori dhe Fabi ndersa djemte ishin veshur me kemisha roze qe i shkonin goxha shume.
"Pas 20 min"
-Mberritem ne hotelin Aragosta me ne fund do hame-thash une.
-Po po ti vdiqe fare-tha Fabi.
-Ska faj zoterotja se ka henger nutella per qejf sot-thash une.
-Ahhh une e hengra nutellen madje ne dhomen e zhveshjes.-tha ajo duke qeshur.
-Normal mua do me binin te fiket pastaj ti numrin e ambulances e kishe 1 barrel do vinte-thash dhe une duke qeshur me te gjithe kur perpara del Stefi Suela Soni me fustane te kuqe dhe Enea me Geri me kemishat Roze.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...