Pjesa 16

278 23 42
                                    

-Kete e ke nga mami im...-tha ai me nje qese ne dore qe ma zgjati mua.

-Ehh ca eshte?-pyeta una kurioze.

-Eshte fare kosi qe kerkoj mami jot-tha ai...

-Ahhhaaa rrofsh merre Jori se nuk e marr dot une se me dhemb dora....oiiiii-u bera e keqe po beja kot sikur po me dhimbte shume e me shume sepse doren nuk e ndjeja me ishte mpire.

-Une?-tha ajo e hutuar.

-Po ti je Jori ketu.-thash una.

-Ehh epo e Jorinda goca-tha Joni duke i shkelur syrin ndersa une mezi po mbaja te qeshuren.

-Ahh po...-Jori ishte bere per alkol dhe per uje te ftohte...ishte kuqur e mezi po merrte veten po i dridhej dora kur po merrte qesen...Ehh e shkreta ajo.

-Hajde do hysh brenda Joni?-pyeta une kastile.

-Jooo...-beriti ne fillim dhe ne te dy e pame te habitur pastaj ajo e rregulloj-Po thoja Joooonnniiii futu brendaa se po taa thot goca me miresjellje-dhe ne momentin kur i tha emrin i zgjati ooo.

-Po mire po hy brenda.-pranoj ai dhe hoqi kepucet e u fut brenda.

-Ca keni bere sot ne shkolle?-pyeti ai.

-Ja cam derrasat dhe erdhem ne shtepi.

-Po ti paske thyer goten jo derrasat-po tallej Joni e po shikonte Jorin qe nuk fliste po stepej thjesht rrinte e nuk fliste vetem na degjonte e nuk reagonte aspak madje edhe kur qeshnim ne ajo nuk bente asnje xhest nuk qeshte.

-Jor je mire?-thash une dhe ate e shikoja te hutuar.

-Mii...mii...-po thonte mire por Joni e nderpreu.

-Mi? Ku eshte miu ta vras...

-Joni? Nga e nxorre miun more?-thash une dhe hipa siper karriges e friksuar.

-Po Jori me tha.

-Ohh e mjera une...Joni nuk ka mi...ajo tha...epo ajo tha...Mire thjesht mire po ti nuk e le te mbaroj more djale-thash une dhe u ula ne karrige...

-Ejj po gjithmon keshtu gek mek flet Jori?-me pyeti Joni ne sy te Jorit ndersa Jori thjesht ngriti koken nuk foli e pa ne syte e tij te jeshilte dhe nuk foli.

-Boo e kap me te ngecme motorri me raste po besoj se do ambientohet.

-Ahh qenka si ai te portokallia...-po qeshte ai dhe une gjithashtu e shoqeroja ne te qeshur.

-Ok un po shkoj ne tualet per ca sekonta...-thash dhe shkova kastile ne tualet.

-Cfare ke Jor?-pyeti ai

-Asgje...-tha ajo kete rradhe tha fjalen tamam pa  te ngecura.

-Cna thua ndonje gje tjeter Jorinda?-tha ai dhe e pa thelle ne syte e saj te kafta.

-Hic asgje...achooohh-teshtiu ajo 

-Shendet-tha ai dhe u ngrit nga vendi ku ishte e shkoj drejt Jorit...

-Uuuaaa...Achooohhh-serisht teshtiu dhe teshtima si me kastile e beri te shkonte edhe me ngjitur Jonit

-A je mire?-e pyeti ai.

-Jam achooohhh-dhe i teshtiu ne fytyre...

-Ahh pranvera te benka alergjike...

-Poo achoohhh...-teshtiu serisht dhe Joni  i drejtoj nje shami.

-Urdhero besoj se do te te bej pune.

-Faa...Faaa Fallleeemiinn choooohhh-teshtiu serisht. Cuditerisht Joni nuk u merzit perseri per teshtimen e saj te vazhdueshme dhe kjo ishte e cuditeshme,ate e merziste perhere gjithcka por kete rradhe nuk po e merziste kjo gje...

Ndoshta ska nje fund per ne...✔Where stories live. Discover now