Me kengen e mesiperme do martoj Jorin dmth po festoj per Jorin XD XD XD...
I am a devil girl me sakt SHTRIGAA ME COOL.
Jori POV:
Ajo puthje ngjante sikur nuk do te mbaronte kurre dhe nuk po mbaronte. Nuk doja qe te mbaronte ndoshta ishte puthja e pare dhe do ta kesh peng ne zemer ama te gjithe do ta japim nje dite. Nuk duhet te behemi drama queen si Ketlin...
Ai ishte shume prane meje...Aq pranee saqe nuk di se cfare do mund te thoja tjeter.
Ndihesha shume e lumtur...Shumee dhe teper. Nuk e dija a po enderroja apo ishte dicka qe po ndodhte vertet."JORII ZGJOHUUU Jorii Zgjohu"-u thoja vetes por jo nuk kisha cfare t'i zgjoja vetes pasi ajo qe po ndodhte ishte e vertet.
Mbylla syte e ndjeva lirin e buzeve tona nderkohe qe ai me duart e tij rrethoj belin tim dhe me afroj edhe me teper ndersa une rrethova duart e mia instiktivisht rrethuan qafen e tij te ngrohte duke prekur lehteshem fundit e flokve te tij te shkurtra. Ndonese i kisha syte e mbyllur por ne te vertet nuk ngjante ashtu sepse me dukej sikur e shikoja akoma.
Nderkohe zemra pushoj se rrahuri,fluturat ne stomak deshironin te dilnin nga stomaku ndersa kembet me dridheshin sikur te kisha ftohte."Mos kam valle ftohte" mendoja por jo nuk ishte i ftohte ishte grip pikerisht GRIPI I DASHURISE. Nje moment ndjeva doren e tij qe preku te dy faqet e mija. Duart e tij ishin teper te buta sikur te prekje rete ne qiellin e kalter por edhe te ftohta ndonese e kishte nga moti i keq dhe nga koha e ftohte qe ndryshoj menjehere terbuheshem.
Ai ndaloj dhe ballet tona u ngjiten me njeri-tjetrin,syte e tij u hapen dhe pane ngultazi syte e mi. Ai me buzeqeshi dhe une i buzeqesha sepse ndihesha e lumtur per ate cfare ndodhi mes nesh.-Uhhuuuu...-u degjua ulerima e Fabjones
-Me ne fund iku-pershperiti ai teper si i gezuar.
-Iku?-thash une duke e pare me syte e tij.
-Faleminderit...-tha ai duke mos e kuptuar se per cfare e kishte fjalen.
-Per cfare?-e pyeta.
-Qe me mbulove nga ajo...-tha ai duke me leshuar duart nga faqet e mia dhe duke u larguar paksa.
Mes nesh u be nje vorbull,nje distance e ftohte sikur mes nesh te kishte nje mur te trash akulli.
-Ohh...-leshova nje pasthirrme...
Ajo qe me tha ai me lendoj tejmase."Ahh Jori sa budallacke je harrove qe ai as nuk e di qe ti e ke qejf e jo me lesherat qe ti imagjinon ne kot... Ahh Jori Jori je budallacke"-thash me veten time duke ecur drejt ne shiun qe nuk pushonte.
End of Jori POV
Jori eci perpara ne shi.
-Po kjo cpati?-thash une.
-Duhet ta kete nga emocionet qe e kishte zene ka dal per tu ftohur-tha Soni.
-Hajde ikim-tha Fabi duke kapur perdore.
-Po-thash une duke u cuar dhe Fabi me terhoqi per te shkuar pak me shpejt tek Jori.
Vrapuam si te cmendura ajo vajze ecen sikur i iken treni po kete rradhe dukej se e perhumbur.
-JORUSHEEEEE-bertiti Fabi duke vrapuar por Jori nuk u kthye pas prandaj si pasoj e kesaj i hipi siper ne kurriz.
-Auuuu-bertiti Jori-Ik moj se je bere si gic ste mbaj dot tha ajo duke u ankuar si gjithmon.
-Cke moj vajze?-e pyeta une dhe Fabi rreshqiti nga kurrizi i saj dhe ajo me pa me syte qe ishin gati t'i lotonin.
-Ca ka Jorushja ime?-e pyeti Fabi duke u afruar prane meje por ajo nuk foli thjesht na pa serisht me syte qe i shnderrisnin sikur 1000 yjet ne qiellin e erret te nates.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...