-Cfareeeeee?!Une te puth ty? Joooo ska shance-thash une
-Mire ska kepuce-tha ai dhe e afroj kepucen me afer vetes dhe mendja ime filloj te qarkulloj serisht doli nga merimangat dhe ndryshku qe kishte zene tashme po punonte dhe po bluante kafen.
Te gjithe po prisnin pergjigjen time...te gjithe po me shikonin ne sy dhe shpresonin qe une ta puthja...shpresonin dhe shpresonin shume...
-Ne rregull-thash une dhe ai buzeqeshi perseri me ate buzeqeshjen e tij karaktreristike qe te merrte edhe mendjen...Iu afrova prane me delikatese dhe po ecja me kembe e duar kemba dorasi iu afrova teper afer dhe syte me shkuan tek taka normalisht ngjyra e bardh bie gjithmon ne sy. Iu afrova teper afer teper afer,syte e mij ishin perballe syve te tij ngjyre kafe ndersa te gjithe te tjeret rrotull nesh po buzeqeshnin per ne te dy ndersa ne te dy dukeshim te humbur tek njeri-tjetri. Hundet tona rroken njera-tjetren...ai nuk levizi dhe un mbylla syte.
Dora ime kerkoj per kepucen time. E gjeta me nje fund e mora hapa syte dhe pash se dhe ai kishte mbyllur syte per castin final por une mora taken u shtyva tutje i gjuajta ne koke dhe ia futa vrapit...ai gjithashtu po vraponte pas meje dhe une vrapoja edhe me teper por ai merret me sport prandaj po vraponte edhe me shpejt e une dhe me arriti.
-Loja eshte loje-tha ai duke ecur me hapa drejt meje dhe une duke ecur me hapa mbrapa u perplasa nga pas me murin ngjyre tulle te lyer dhe te bere cope cope saqe mundesisht mund te binte ne koken time ndonje cope guri nga aty lart.
-Me lesho tani...lerme te shkoj nuk dua te te puth e more vesh...une te urrej me lesho...-po ai me kishte bllokuar ktheva koken nga krahu tjeter dhe pash se te gjithe pjestaret e lojes ishin aty duke pare te emocionuar.
-Po une ste urrej-tha ai duke mu afruar shume ngadal dhe teper ngadal...ndoshta ishte gati per nje skene puthjeje...
-"Jo jo jo jo jooo nuk mund tja jap ketij puthjen e pare...puthja e pare duhet t'i jepet personit te duhur...nuk mund te jesh ti personi im i duhur...Zileee bjer,bjerrrr"-po i lutesha ziles te binte po nuk ra...ai po afrohej edhe me teper pfff zemra po dilte nga vendi...Mos valle kishte mesuar te fluturonte? Te pakten mos te dilte nga kraharori im e te fluturonte e vetme aty te me merrte dhe mua...Tashme hundet tona perseri preken njera-tjetren...ai me kishe bllokuar po gjithmon ka nje zgjidhje...cdo problemi mund t'i gjendet nje zgjithje. Ktheva koken nga krahu tjeter dhe pash Erjonin i cili me pa dhe po qeshte per ne te dy.
Me shpejtesi u ula poshte para se ai te me puthte keshtu qe ai perfundoj duke puthur murin.Te gjithe filluan te qeshnin madje edhe une ai u kthye nga une dhe po me shikonte si nje grabitqar...
-Ohh dreqin-thash une dhe po perpiqesha tja fusja vrapit po me kapi serisht kete rradhe me kapi nge kemba dhe me mori atleten time ngjyre roze.
-Jepi tani mund te vraposh-tha ai...dhe une teper e acaruar kete rradhe hoqa dhe atleten tjeter dhe corapet e bardha dhe ia hodha ne surrat bashk me atleten...
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...