{E dashurojjj e dashurojjj kete arushiinnn eshte shume i lezetshem...Kush i bashkangjitet mendimit tim? Nejse kalojme tek pjesa tani...}
-Ketlin...-dhe Fabi e merakosur pakez per mua po zgjatej te shikonte se cfare kishte dhe une i fshiva te gjitha mesazhet.
-Fabi the gje?-thash une e cila mbarova se fshiri mesazhet dhe i bera block qe per nje kohe te mire mos te me conte mesazhe.
-Tregom edhe mua cfare ke?
-Une nuk kam gje,po shikoja cfare fotoje te fusja ne instagramin tim kete rradhe.
-E sigurt je? Nuk po me genjen apo jo?
-Jo spo te genjej-thash me koken posht duke mos e pare ne sy sepse nuk mund ta shikoja ne sy me ato syte qe te shponin perbrenda po t'i genjeje.
-Ok meqe e thua ti...-tha Fabi e cila nuk e zgjati me muhabetin dhe une hapa serisht instagramin tim dhe me vemendje te madhe vura tre fotot rresht dhe shkruajta "The one girl of bridemaid is readyyyyy... Helppp us with the dresses"
-E bere?-me pyeti
-Po.-thash une.
-Kjo eshte martesa me e bukur fallco -tha Fabi.
-Ashtu them edhe une eshte me e bukura nga te gjitha.
-Praa cfare do bejme tani?-pyeti ajo.
-Do shkojme tek kasa do paguajme fustanet dhe si perfundim dhe i marrim dhe do i veshim per darke-thash une.
-Ahhh...kaq shpejt?
-Eshte oraa...-thash une dhe hapa serisht telefonin...
-4 e gjysmeeee...-tha Fabi.
-Mossssss na iken leket kot,duhet te arrim per tre minuta atje-thash une.
-Obooobbbbooo ku ecen ti...-tha Fabi per tu tallur.
-Ahh uneee eee...-thash une duke drejtuar gishtin nga vetja ime.
-Po ti,se ske ngrene sot...-tha ajo duke qeshur.
-Po ske faj ti se ke ngrene une kam qe ne mengjes.
-Une?! Kam ngrene une?! Waaaa c'eshte kjo fyerje,per koven e mamin nuk kam ngrene gje vetem 5 kavanoza me nutella. Ai Devi me ben per nutellaa...Ja edhe tani po me hahet-tha ajo.
-Po more do ma japesh mua 1-pyeta une.
-As mos e mendo,se sheh si te kam bere sot qe je futur ne trajtim...-tha ajo.
-Po sot nuk po mbaj argjerim-thash une.
-Whooo cares,duhet te dukesh me e bukura sot-tha ajo.
-Blahhh bllaaahhh bllaaahh-po beja une duke formuar dy duart ne forme V-je dhe duke i hapur e mbyllur.
-Ohhhh si do ta bejme te arrijme shpejt?-pyeti ajo.
-Vrapojme.-thash une.
-Po ty do te te marri uria do na hash ato gurat per kalimin e gjakut pastaj-tha Fabi duke qeshur.
-Edhe prandaj do krijohet "Guri eshte i rende ne vendin e vet" dhe ai guri do ta kete vendin tek barku im i boshatisur.-thash une duke qeshur.
-Une them,te shkojme me gomar...-tha ajo.
-Gomor?!
-Me falni...-dhe punonjesja u afrua.
-Urdheroni?
-A mund te behesh gomari yn sa te na cosh tek klinika e masazhit?-belbezoj Fabi budallikun e saj dhe normalisht vesheve te mia nuk mund t'i shpetoj asnje budallik.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...