Pra le te kthehemi tek roli i Ketlines tani.
-Do na thuash qe je shtatezene e di kete-thash une.
-Cfareeee? Joriii je shtatezennee ti dhe sma ke thene mua dhe ja ke thene Ketlines me vrap? Turp te te vi un edhe te kam shoqe te ngusht qe nga femijeria dhe ti mua sma thia te pares...-filloj Fabi por ja qe ja nderpreu Jori.
-Moj Fab kete as Joni nuk e di asnje nuk e di pervec vetes sime se di edhe Keti nga e kuptoj-tha Jori duke me pare e habitur.
-Te lutem tani, uria, hormonet gati per te qar, do gjera te shtrenjta, shiko si je veshur si nuse. Cdo grua shtatezene do te kenaqi veten e vet-thash une teper e zgjuar.
-Wow edhe Ketlina ma zbuloj mua qe isha shtatezene-tha Klea-Me para e kuptoj ajo se sa une.
-Epo te lutem, per ca ka studiuar ajo tere keto kohe? Te lutem shume e kam shoqen pediatre un-tha Stefi krenare.
-Po po-tha Vanesa.
-Pra meqe un mbarova se ngreni tashme ikim?-pyeta un qe kisha mbaruar me ne fund dhe te gjitha po me prisnin mua.
-Me ne fund-tha Fabjona duke u cuar nga tavolina.
-Jor degjo mos guxo te pish asnje gllenk alkool se po mora vesh qe ke pire do te te vrass-thash une duke e kercenuar bute.
-Mire qetesohu nuk pi jam shtetezene-tha ajo.
-Se mos ke neps-thash une duke u cuar nga tavolina dhe duke kerrcitut leket fort mbi tavoline
-Jo jo jo jo jo ska arsyee-tha Jori.
-Ne rregull shkojm tani-thash une duke futur krahun Stefit dhe duke ikur.
Pas 10 min
Ishim ngjitur me ashensor deri ne katin e 25.
-Booo i urrej ashensoret-tha Fabi qe sapo doli hapi duart e lire.
-Ajerrr...ajerrr-thash une duke ecur kemba dorazi e trembur sepse jam klaustrofobike.
-Cohu moj se na flliqe-tha Vanesa duke me thene nje dore per tu cuar.
-Ok me thoni tani ku ndodhet ajo disko?-pyeti Jori.
-Ketej me duket-tha Stefi duke bere me gisht nga e djathta
-Joooo eshte ketej ne te majte-tha Klea.
-Ok ndahemi dhe ai qe e gjen te marr ne telefon-tha Jori.
-Me pelqen, eja Fab shkojm ne te djathte ne me Stefin-thash une.
-Klea prit se po vi me ty-tha Jori qe iku me Vanesen ne te majte.
-Boo sa erresiree-tha Fabi duke ndezur blicin e telefonit.
-Shume-thash une dhe me rreshqiti kemba duke u futu ne nje vend plot pasqyra.
-Gocaaaa-bertita po nuk i degjova zerat e tyre.
-Ku jam une?-pyeta veten me ze dhe fillova te ec me drejt ku arrita prane disa shkalleve ku shkuhej disko.
-Kjo duhe te jete-thash une duke u futut me thelle.
U futa ne nje salle plot njerez ku ishte shkalle dhe sapo dola une pash nje drite qe me verboj syte.
-"Jam shume e re per te shkuar ne parajse...Mos te lutem"-thash me vete duke vendosur duart para per te bllokuar driten.
Degjova duartrokitje, ku jam futur valle? Zbrita nder shkalle me nje drite qe me ndiqte kemba kembes dhe nderkohe ndjeja sy qe me shikonin me vemendje sikur te isha ndonje balerine diskoje.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...