-Kee...Kkketlin??-tha Stefi.
-Erdha zemer.-thash une e cila e shoh Stefin ne ate lloj gjendje dhe ne fakt u tremba... Dhe u afrova prane saj dhe shoh ne dere...
E cuditeshme...Geraldi dhe Enea...Ohhoo paskemi lumturi sot...do benkemi qejf mendova une dukec qeshur.
-Hyni...hyni...Hyyy ENEAA HYY-dhe emrin e tij e theksova madje me te madhe dhe Suela ktheu koken direkt...
-Hyra hyra mos bertit kaq shume-tha ai dhe u fut me Geraldin i cili nuk po ja ndante syte Stefit.
Dhe Stefi mu afrua afer me nje buzeqeshje dhe me pershperiti...-Pas festes ti je R.I.P-tha ajo.
-Komplet e jotja-thash une duke buzeqeshur qe mos ta kuptonte njeri dhe Stefi iku para ndersa une po mbyllja deren,dikush e shtyu ate per tu hapur serisht.
-Hirushe...me ke harruar?-pyeti ai dhe duart e mia e humben fuqin per te shtyre perpara,keshtu qe ai e hapi deren duke me pare nga koka deri tek kembet...
-Hirushee je vertet ti?-me pyeti i mahnitur ndersa une nuk kisha cfare te flisja...
-Dreqin...kush te ftoj ty nje here?-pyeta une.
-Joni.-tha ai.
-Une do ta bej ate te R.I.P qe te ftoj ty dhe surratin tend te shpifur per te prishur festen time te bukur...-thash une dhe ai shtyu deren.
-Epoo...hirushe...jam krenar qe jam ne festen e nje bukurosheje si ty-tha ai.
-Sjam aspak e lumtur qe kam nje debil ne fest megjithate nuk i nxierr jasht miqte...une i mirpres-thash une.
-Hirushja kurre nuk i thot jo nje miushi te vogel te pambrojtur-tha ai dhe po me afrohej afer dhe une po beja hapa pas.
-Mund te...largohesh te lutem-thash une dhe u perplasa me murin dhe ai me bllokoj me duar dhe mu afrua aq afer sa mund te ndjenim frymarrjen e njeri-tjetrit.
-Skam qellim te keq thjesht...thjesht dua te qendroj prane nje bukurosheje...
-Si Adela-thash dhe guxova te thoja...dhe ai po me afrohej edhe me teper.
-Ndoshta...jo-tha ai -por...
Cuditerisht ishte Fabi me Devitin qe po kerkonin nje parman dhe na pane ne ashtu aq ngjitur...
-Oooooppp...-tha Fabi-na falni ju duhet gjithmon pak privatesi juve-tha ajo.
-Po pse or mik kaq shpejt sa fute kemben...?!-tha Devi duke qeshur.
-Dev leje ciftin kane pune-tha Fabi duke e terhequr per krahu.
-Fabiii-thash une dhe te dy u zhduken pa lene gjume dhe Reani ktheu serisht koken tek une...hundet tona u perplasen...syte tona ndriconin sikur te kishte mijera e mijera yje ne qiell.
-Pra ku e lame...-tha ai.
-Ketu-thash une dhe e gjuajta... {spo e shpjegoj se ku se e kuptoni vet ju }
-Cfare te bera...-tha ai i cili u ul ne gjunje.
-Nuk duhet te me afrohesh kurre kaq afer-thash une duke e lene aty pertok.
U futa e vetme ne dhomen e ndenjes ku ishin te gjithe dhe ku tavolina ishte mbushur me pijet alkolike.
-Do mesojme te pijme-tha Jori.
-Une di te pije-iu pergjigja.
-E bejme nje gare?-pyeti ajo.
-Ne rregull.
-Oww oww gare gare mes gocave-tha Joni duke u afruar prane Jorit dhe duke e vendosur vajzen ne siklet.
-Ahh jo jo luhet ne cifte kjo loje-tha Devi.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...